Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:21:30 GMT

وانت‌بارهای اسدآباد شناسنامه‌دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۱۴۷۶

وانت‌بارهای اسدآباد شناسنامه‌دار می‌شوند

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از ساماندهی و شناسنامه دار شدن وانت بارهای این شهرستان خبر داد.

حمزه عبدکوند یکشنبه ۳۰ آذرماه در ستاد تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، با اشاره به تعیین تکلیف ساماندهی وانت بارهای شهرستان اظهار کرد: در راستای ساماندهی وانت بارها با همکاری شهرداری و دستگاه های مرتبط هر چه سریعتر باید پنج نقطه از شهر برای این امر جانمایی شود و با شناسایی و شناسنامه دار کردن وانت بارها کلیه وانت بارهای شناسنامه دار شده و دارای مجوز به این نقاط جانمایی شده هدایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت تخطی وانت بارها از این امر با  اعمال قانون وانت بارهایی که تابع این قانون نباشند، توسط راهنمایی و رانندگی جریمه و حتی با مجوز لازم توقیف و به پارکینگ هدایت خواهند شد چراکه وضعیت موجود موجب نارضایتی بالایی از وانت بارها توسط مردم شده است و این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

عبدکوند در ادامه با اشاره به سامانه جامع انبارها نیز تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند به اطلاع واحدهای صنفی، صنعتی، کشاورزی، معدنی، تجاری و ... خود برسانند واحدهای فوق باید نسبت به ثبت نام لیست کالاهای موجودی انبار خود در سامانه جامع انبارها اقدام کنند تا در بازرسی ها دچار مشکل نشوند.

وی همچنین با تأکید بر برآورد اعلام نیاز میوه شب عید با همفکری اتاق اصناف، تعاون روستایی و جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هر گونه مشکل در تأمین میوه شب عید تعاون روستایی شهرستان با هماهنگی های لازم و برآوردهای انجام شده دستگاه های مرتبط به عنوان مباشر خرید میوه شب عید امسال می تواند معرفی شود.

ضرورت لزوم الصاق برچسب بر روی اجناس و کالاهای بازار، تشدید بازرسی ها و پیگیری تأمین کالاهای اساسی ایام پیش رو و شب عید از دیگر مواردی بود که عبدکوند به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به شب یلدا و محدودیت های کرونایی نظارت ویژه بازار شهرستان امروز تشدید یافته و به جزء گروه شغلی یک، مابقی گروه های شغلی بعد از ساعت ۱۸ تعطیل بوده و فعالیتشان ممنوع است، در صورت مشاهده هر گونه موردی توسط دستگاه های ذیربط واحد مورد نظر پلمب شده و این تعطیلی تا دوهفته به قوت خود باقی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها میوه شب عید پلمب ستاد تنظيم بازار محدودیت های کرونایی کروناویروس همه باهم علیه کرونا اصناف شناسنامه دار وانت بارهای وانت بارها شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ضرورت شناسنامه‌دار کردن باغات مازندران گفت: تاکنون ۱۵ هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه‌دار شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن رزاقی در همایش باغداران شهرستان قائم شهر، با اشاره به لزوم اطلاع رسانی به باغداران درباره اهمیت شناسنامه کردن باغ و دریافت پروانه کسب و کار گفت: شناسنامه دار شدن باغات در 22 شهرستان مازندران اجرا می‌شود و هم اکنون با همکاری مسئولان و کارشناسان اتاق اصناف کشاورزی مازندران در حال انجام است.

وی افزود: در طرح شناسنامه دار کردن باغات که در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و با هدف واگذاری فعالیت کشاورزی و باغی به مردم انجام می‌شود، ساماندهی فعالیت باغداران مازندران و تولید محصول سالم که قابلیت صادراتی داشته باشد، اجرا می‌شود.

رزاقی گفت: تاکنون 15 هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه‌دار شدند.

وی تاکید کرد:  پیش بینی می‌شود قبل از برداشت مرکبات امسال در شهریور، باغات مرکبات شناسنامه دار بشوند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 230 هزار بهره بردار مرکبات در مازندران داریم و در 160هزار هکتار باغات استان سالانه بیش از سه میلیون تن محصول مرکبات برداشت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: میزان تولید در باغات مازندران قابل توجه است و ارتقای کیفیت محصول برای صادرات ضرورتی است که باید به آن توجه شود.

رزاقی گفت: باغداران مازندران با شناسنامه دار کردن باغات می‌توانند در تولید مرکبات نقش ایفا کنند.

وی یادآور شد: عضویت باغداران و کشاورزان در اتاق اصناف کشاورزی هم یک فرصت برای باغداران بوده که می‌توانند در تعیین قیمت عادلانه محصولات مطالبه گری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده