Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب شب یلداست و هر چند برای امان ماندن از کرونا دور از هم خواهیم بود، اما خدا را سپاسگزاریم که نعمت سلامتی را به ما ارزانی کرده است. درست در همان لحظاتی که هندوانه شب یلدایمان را قاچ می کنیم، هستند کسانی که از سر فقر و نداری، نه تنها هندوانه ای ندارند که با بیماری دردناک و پرهزینه "سرطان" هم درگیرند؛ و اگر نباشند انسان های انسان دوست، اینان با درد بیماری تنها می مانند و می میرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی "امید" که یکی از بیمارستان های مدرن کشور در زمینه درمان سرطان را در ارومیه با کمک خیرین احداث کرده و اداره می کند، متصدی کمک به بیماران سرطانی مستمند در شمال غرب ایران است.
"امید" به عنوان مرکز برگزیده درمان سرطان توسط "یونسکو" سالانه هزاران بیمار را تحت پوشش خود قرار می دهد و همه این ها میسر نیست، جز با کمک های انسان های نیک اندیش و خیّر.


عصر ایران از این بیمارستان بازدید کرده و در جریان کارهای بشردوستانه آن قرار دارد و تایید می کند که کمک های مردمی، واقعاً برای درمان بیماران مستمند هزینه می شود. حتی مدیران این خیریه نه تنها درآمدی از آن ندارند بلکه خود را موظف کرده اند ماهانه مبالغی را به حساب آن واریز کنند.

از همه شما دعوت می کنیم به مناسبت شب یلدا، به هر اندازه که می توانید - از رقم های کوچک تا ارقام بالا - به نیت سلامتی خود و عزیزان تان به بیماران مستمند سرطانی کمک کنید تا آنها نیز طعم سلامت و زندگی را بچشند.

برای کمک آنلاین به بیماران فقیر مبتلا به سرطان اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: گزارش دوم به کاربران درباره خرید "لاپاراسکوپی" برای بیمارستان خیریه امید: 278 میلیون تومان جمع شد/ تنها 12 میلیون مانده گزارش خیریه امید: کمک 112 میلیون تومانی به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در معالجه بیماران نیازمند سرطانی سهیم باشید: تجهیز بیمارستان خیریه امید لینک کوتاه: asriran.com/003C6B

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خیریه امید یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند