Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این پیام که روز یکشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت آورده است: عروج ملکوتی جانباز سرافراز فرمانده عالیقدر سپاه سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سابق سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان" را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهر مجیدی در ادامه این پیام آورده است: بی تردید یاد، خاطره و نقش آفرینی های سترگ و موفق آن سردار ارجمند و مخلص در سطوح مختلف فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در سال‌ها فرماندهی سپاه همدان برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره الهام بخش او، از درگاه حضرت کبریایی برای آن عزیز علو مرتبت و جایگاه و همجواری با شهیدان کربلا و برای بیت مکرم، بازماندگان گرامی و آحاد همرزمان دلاور ایشان ثبات قدم و پایداری در خدمت به اعتلای اسلام ، انقلاب و ملت ایران طلب کرده است.

سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت بود

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود گفت: این شخصیت یکی  از فرماندهان توانمند، شجاع  و از بزرگان سپاه بود با این وجود زندگی ساده ای داشت و هیچ گاه به مسائل دنیایی اهمیت نمی‌داد.

سردار مهدی فرجی اظهارداشت: سردار ابوحمزه از زمان آغاز جنگ تحمیلی تا پایان آن در جبهه‌های نبرد نقش‌آفرینی کرد و در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف دچار مجروحیت شدیدی از نواحی مختلف بدن شد.

وی ادامه داد: سردار ابوحمزه هیچ گاه ولایت را رها نکرد و تا آخرین لحظه عمر با برکت خود همراه با ولایت و در راه ولایت بود و همواره در تلاش بود تا اوامری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند به موقع انجام و عملیاتی شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: این فرمانده بدون هیچ چشم‌داشتی نسبت به انقلاب و نظام انجام وظیفه ‌کرد چراکه همواره خود را مدیون نظام و انقلاب می‌دانست و یک فرمانده میدانی بود که چهار دهه دور از وطن خود به خاطر انقلاب از یک استان به استان دیگر در حال جابجایی بود.

سردار فرجی ادامه داد: این رزمنده دفاع مقدس استاد اخلاق و مفسر قرآن و نهج البلاغه بود و تمام رفتار، کردار و گفتار او بر اساس قرآن و احادیت بود.

وی با بیان اینکه همدان در دوران فرماندهی سردار ابوحمزه دوران با اقتداری داشت یادآوری کرد: این فرمانده چهره واقعی معاندان نظام و ضد انقلاب را آشکار کرد همچنین در حوزه پویایی بسیج عملکرد بسیار درخشانی در استان همدان داشت. 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: در دوران فرماندهی سردار ابوحمزه در سپاه همدان، در این استان از نظر سیاسی یک شرایط خاصی حاکم و نیاز بود اقدامات ارزشمندی در راستای جلوگیری و برخورد با برخی افراد صورت گیرد که در این زمینه بسیار قدرتمندانه عمل کرد و در برخورد با افرادی که معاند و مخالف نظام بودند اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد.

سردار فرجی گفت: همچنین سردار ابوحمزه در بحث بصیرت‌افزایی و روشنگری، پیگیری اعزام نیرو به جبهه‌های مقاومت و پشتیبانی از این جبهه اقدامات ماندگاری از خود به یادگار گذاشت و در زمان فرماندهی سردار ابوحمزه، تیپ انصار همدان از لحاظ کمی و کیفی اقدامات ارزشمندی در غرب کشور انجام داد.

وی افزود: این شخصیت به عنوان یکی از فرماندهان برتر در زمان بحران، از محبوبیت خاصی در مجموعه سپاه برخوردار بود و همواره نیروها از رفتار و گفتار این فرمانده بزرگ الگو برداری می کردند.

سردار ابوحمزه از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول دفاع از انقلاب و ایران اسلامی به درجه رفیع جانبازی نائل آمد وی شامگاه شنبه بر اثر سرطان در تهران درگذشت و به یاران شهیدش پیوست.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس همدان پیام تسلیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس همدان پیام تسلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس همدان پیام تسلیت اخبار کنکور فرمانده سپاه انصارالحسین سپاه انصارالحسین ع سردار ابوحمزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

دیگر خبرها

  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها