Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران در ۸ ماهه امسال را اعلام کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره گزارش حساب‌های درآمدی شهرداری اظهار داشت: شهرداری تهران بر اساس بودجه مصوب موظف بوده در ۸ ماهه امسال نسبت به تأمین منابع در سقف ۲۰ هزار و ۳۸۲ میلیارد تومان اقدام کند که طی این مدت مبلغ ۱۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از کل درآمد ۸ ماهه امسال ۴ هزار و ۵۷ میلیارد ریال معادل ۳۲ درصد آن درآمد پایدار و ۶۸ درصد آن درآمد ناپایدار بوده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران همچنین در این مدت اجازه داشته حداکثر تا سقف اعتبار مصوب به مبلغ ۱۸ هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان هزینه کند که در این مدت مبلغ ۱۲ هزار و ۸۰۵ میلیارد تومان هزینه در دفاتر ثبت شده است.

رسولی درباره عملکرد هزینه شهرداری گفت: همچنین شهرداری تهران در دو ماه مهر و آبان تا سقف ۴ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان اجازه هزینه‌کرد داشته که با اعلام مبلغ ۳ هزار و ۶۵ میلیارد تومان معادل ۶۷ درصد مصارف خود را در این دو ماه ثبت کرده است.

وی بیان داشت: بودجه مصوبه ۸ دوازدهم سال ۹۸ نیز مبلغ ۱۲ هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۱۱ هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان آن کسب شده و در سال ۹۹ بودجه مصوب ۸ دوازدهم مبلغ ۲۰ هزار و ۳۸۲ میلیارد تومان بوده که ۱۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان آن کسر شده است بنابر این کسب درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و از ۸۹ درصد به ۶۲ درصد در سال جاری رسیده است.

رسولی گفت: کاهش ۲۷ درصد کسب درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل با توجه به رکود پیش آمده در فضای کسب و کار همچنین افزایش بودجه مصوب ۸ دوازدهم سال جاری نسبت به سال گذشته اهتمام شهردار و همکاران را به کاهش عدم تعادل منابع و مصارف مضاعف می‌کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: کسب درآمد در ماه مهر ۳۷ درصد و در آبان ۸۹ درصد است و کسب درآمد در مدت یک ماهه ۵۲ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از کل درآمد مهر ۲۶ درصد آن درآمد پایدار و ۷۴ درصد آن درآمد ناپایدار است. همچنین هزینه‌های ۸ ماهه امسال، ۹۴ درصد نقدی و ۲۰ درصد غیرنقد بوده است لذا مانند قبل برطرف کردن موانع موجود و عملیاتی شدن کل منابع غیرنقد را انتظار داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شورای شهر عضو شورای شهر تهران میلیارد تومان شهرداری تهران درصد آن درآمد ۸ ماهه امسال بودجه مصوب کسب درآمد ۱۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تراز منابع و مصارف تأمین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی در زمینه‌ی اشتغال‌زایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تأمین اجتماعی استان برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

به گفته حسینی با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان -بدون درمان- پس از ۱۰ سال مثبت شد و تعداد کارگاه‌های فعال در سطح استان نیز به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

او افزود: برای نخستین بار به مناسبت هفته‌ کار و کارگر، ۸۰ میز خدمت این اداره‌کل تا ۱۱ اردیبهشت‌ در شهرستان‌ها دایر است.

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟