Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی از پایان پروژه مهم ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح خبر داد.

خبرگزاری میزان - عبدالناصر همتی در یادداشتی در صفحه مجازی نوشت: قبلاً اعلام کرده بودم تا پایان آذرماه پروژه عظیم ادغام بانک‌های انصار -مهر اقتصاد-حکمت-قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

پروژه ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانک‌های ادغامی، ستاد محترم کل نیرو‌های مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران تلاشگر بانک سپه در طول ۲/۵ سال به سر انجام رسید.

انجام این پروژه، یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که با تدابیر مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم جمهوری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خداوند به نتیجه رسید. ازتمام عزیزانی که در به ثمر رسیدن این کار بزرگ همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: همتی: نرخ ارز باید باتوجه به شرایط اقتصاد کلان کشور سامان گیرد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بانک مرکزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم به نقش مهم این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و گفت؛ سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.


امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود؛ امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟