Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:24:53 GMT

تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۲۷۹۴

تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در اردبیل

ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: در ۸ ماهه امسال، تعداد بازرسی‌‎ها و گروه‌های نظارت بر بازار بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته است.

رامین صادقی  30 آذر با بیان این مطلب، اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه شعبه سیاراداره کل تعزیرات گشت‌های مشترک و ویژه‌ای را به کارگیری کردند تا بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا نظارت دقیق و بیشتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این اکیپ‌ها با بازدید از واحدهای صنفی فروشنده آجیل، میوه و شیرینی، با نظارت بر قیمیت‌ها، بازار شب یلدا را  کنترل می کنند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در اولین روز از این بازرسی‌ها برخی از تخلفات صنفی از جمله، عدم درج قیمت، گران‌فروشی مشاهده شده است که جهت  رسیدگی، به تعزیرات معرفی شده اند.

وی ادامه داد : با توجه به شرایط کرونا و انتظار مسئولان کشوری و استانی با پرهیز از دورهمی‌ها و تجمعات و احتمال کاهش ساعات تردد در روزهای شنبه و یکشنبه توجه کنند.

صادقی اضافه کرد: از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستانهای تابعه در خدمت مردم هستیم تا به شکایات و گزارشات آنها رسیدگی و با تخلفات به شدت برخورد کنیم.

وی با اشاره به انجام بازرسی در طول سال افزود: در هشت ماهه امسال تعداد بازرسی‌ها و گروه‌های نظارت بر بازار بیش از ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده و این امر به کنترل قیمت‌ها و همچنین روان‌سازی بازار در حوزه‌های مختلف کمک کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: عمده تخلفات ثبت شده در هشت ماهه سالجاری مربوط به گران‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت بوده که صنوف متخلف در مراحل مختلف برخورد قانونی صورت گرفته و احکامی نیز از طریق تعزیرات و سازمان‌های مربوطه برای آنها صادر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تشدید نظارت بر بازار شب یلدا معدن و تجارت سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، امروز -چهارشنبه- در رأس یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان ایران شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه