Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت ۲ بازیکن خارجی سپاهان به ترکیب، این تیم را در وضعیت خوبی قرار داده است.

به گزارش ایسنا، سپاهان اصفهان در آخرین دیدارش با چهار گل نساجی را در هم کوبید و نشان داد تا یکی از مدعی‌های کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. آن‌ها در بازی گذشته با ترکیبی متفاوت نسبت‌ به هفته‌های ابتدایی به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم نویدکیا در ابتدای لیگ در خط دفاع از محمد نژادمهدی و محمدرضا مهدی زاده استفاده می‌کرد اما پس از گذشت چند هفته این ترکیب را در قلب خط دفاعی دست خوش تغییر کرد و جورج ولسیانی را جایگزین محمدرضا مهدی زاده کرد که در بازی آخر این تیم مقابل نساجی هم اثر بخش بود چرا که سپاهانی‌ها گلی دریافت نکردند و پیام نیازمند کلین شیت کرد.

حضور جورج ولسیانی، خط دفاع سپاهانی‌ها را مستحکم تر از گذشته کرده است. با درخشش امید نورافکن در پست دفاع راست و هماهنگی بیشتر ولسیانی و نژادمهدی در قلب خط دفاع و همچنین حضور ثابت مرتضی منصوری در سمت چپ، عبور از مدافعان سپاهان و گلزنی حریفان به این تیم کار بسیار دشواری در ادامه لیگ به نظر می‌رسد.

اما تغییر دوم حضور دیگر خارجی سپاهان است. کی‌روش استنلی که طی دو فصل گذشته در نوک خط حمله سپاهان درخشان ظاهر شده بود از ابتدای این فصل روی نیمکت دوخته شده بود و صحبت‌هایی مبنی بر اعتقاد نداشتن نویدکیا به این مهاجم شنیده می‌شد اما برخلاف حدس و گمان‌ها محرم نویدکیا دست به ریسکی زد که جواب داد.

در بازی گذشته محمد محبی روی نیمکت نشست و سجاد شهباززاده از نوک خط حمله به سمت چپ آمد تا کی‌روش استنلی جایگزین او در این نقطه از خط حمله سپاهان شود. تغییری که بسیار در روند سپاهان تاثیرگذار بود و هر چهار گل سپاهانی‌ها توسط سه مهره هجومی این تیم به ثمر رسید. کی‌روش از فرصتی که برایش فراهم شده بود به خوبی استفاده کرد و توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. در ادامه سجاد شهباززاده و محمدرضا حسینی دیگر گل‌های شاگردان نویدکیا را به ثمر رساندند تا نشان دهند در خط حمله تیمی قدرتمند هستند.

حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص وضعیت سپاهانی‌ها می‌گوید محرم نویدکیا می‌تواند در درازمدت موفقیت‌های بیشتری به‌ دست بیاورد و قطعا روز به روز می‌تواند بهتر شود اما باید کار او را در برخی بازی‌ها مثل پرسپولیس، استقلال و فولاد ببیند تا عیار او را بشناسد. چرخابی روند سپاهان را مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید آن‌ها می‌تواند در وضعیت بهتر از این هم قرار بگیرد.

محرم نویدکیا پس از این برد با رضایت کامل از تغییرات به وجود آمده، از تیمش تعریف و تمجید کرد. ادامه این روند برای سپاهانی‌ها می‌تواند آن‌ها را به بالای جدول برساند و باید دید سپاهانی‌ها در ادامه فصل چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی محرم نويدكيا محرم نویدکیا سپاهانی ها خط حمله خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان

آلن دینکا، مربی گلرهای تیم ملی، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و مصاف سپاهان و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

طرفداری | معمولا مربیان تیم ملی سعی می‌کنند با توجه به صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی و مسابقه‌ای که برای آنها در نظر می‌گیرد، شرایط لیگ برتر را در آستانه آغاز فیفادی دوم در نظر بگیرند.

در راستای برنامه‌های مربیان تیم ملی آلن دینکا مربی رومانیایی سابق تراکتور به اصفهان سفر کرده تا از نزدیک نمایش دو سنگربان سپاهان و استقلال خوزستان که در این مسابقه پیام نیازمند و حسن پورحمیدی هستند را به صورت ویژه زیر نظر بگیرد.

جالب اینکه دینکا پیش از ورود به زمین با موزه باشگاه سپاهان روبرو شد و در حالی که به شدت توجهش جلب شده بود، با یکی از اعضای باشگاه سپاهان که اطلاعات موزه را به او انتقال می‌داد، با اشتیاق و در حالی که دوربین موبایلش را در برخی قسمت‌های موزه روشن و شروع به فیلم‌برداری می‌کرد، از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام