Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:46:22 GMT

دو شهید گمنام دیگر در دانشگاه سمنان تدفین می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۳۵۵۵

دو شهید گمنام دیگر در دانشگاه سمنان تدفین می شوند

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه سمنان از خاک‌سپاری دو شهید گمنام در دانشکده دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: این دو شهید والامقام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خاکسپاری می‌شوند.

دکتر مسعود نصیری زرندی اظهار کرد: پیکر این دو شهید والامقام در دی‌ماه و در ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در شهرستان مهدیشهر تدفین و آرام می‌گیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دانشگاه سمنان پیش از این نیز میزبان یک شهید گمنام دیگر بوده خاطرنشان کرد: با تشیع و تدفین این دو شهید والا مقام که یادگاران هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمن هستند، تعداد شهدای آرمیده در دانشگاه سمنان به سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌رسد.

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: این شهدای تازه تفحص شده ،  20 و 21 ساله هستند که در عملیات های والفجر 4 در منطقه پنجوین عراق و نیز عملیات والفجر یک در منطقه فکه آسمانی شدند

نصیری زرندی  با اشاره به شیوع بیماری کروناویروس و خطر اجتماعات بزرگ اضافه کرد:  با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستور العمل های  بهداشتی و طبق تصمیمات صورت گرفته مراسم استقبال، وداع و تشییع به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مراسم تشییع نیز با حضور تعداد معدودی از مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به خدمات دانشگاهیان و خصوصا دانشگاه سمنان در دوران دفاع مقدس گفت: دانشگاه  سمنان ۹ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است ضمن اینکه بیش از  ۸۶ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه ایثارگر هستند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی شهید گمنام دانشگاه سمنان دانشگاه سمنان شهید گمنام دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع بر دوش عاشقان و منتظران امام زمان(عج)، در صحن مسجد مقدس جمکران آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه،  آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد.

پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شدند.

دو  مادر شهید مفقودالاثر به نیابت از مادران این دو شهید گمنام در کنار خادمان مسجد جمکران و علما مراسم تدفین را انجام دادند.

مداحی مادحی اهل بیت(ع) و دمام زنی از برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس بود.

پیکر این دو شهید والامقام که سال‌ 1364 در عملیات عاشورای 2 در چنگوله و سال 1365 در کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود