Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت ضمن ابراز گلایه از بی‌توجهی بانک‌ها و دفاتر پیشخوان گفت: بسیاری از خدمات را می‌توان به صورت الکترونیکی انجام داد اما به نظر می‌آید بانک‌ها نمی‌خواهند همکاری کنند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار اظهار کرد: ما امروز در دوران سخت کرونا قرار داریم و اطباء و پرستاران ما خسته‌اند، شرایط، شرایط جنگ است و دشمن نامرعی و توانمند و همه دنیا مقابل آن ناتوان مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همراهی همه مردم جهت شکست این ویروس را از ضروریات عنوان و تصریح کرد: ضرر رساندن به یک نفر حق‌الناس است و همه باید برای مقابله با آن کمک کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از بانک‌ها و دفاتر پیشخوان به عنوان اماکن پرخطر شیوع کرونا نام برد و بیان کرد: بانک‌ها در دهدشت همچنان شلوغ هستند این در حالی است که می‌توان بسیاری از خدمات را بصورت الکترونیکی انجام داد اما به نظر می‌آید بانک‌ها هنوز نمی‌خواهند همکاری کنند.

وی افزود: همچنین بخاطر استعلام سهام عدالت، تجمع در دفاتر پیشخوان زیاد است.

به گزارش ایسنا، وحدانی‌فر بیان کرد: اراده ما در یک ماه گذشته نشان داد که اگر همدل باشیم میتوانیم کشور را به وضعیت مطلوب برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت همه باهم علیه کرونا دفاتر پیشخوان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم

هواداران پرسپولیس استقبال قابل توجهی از بازی تیم‌شان مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که تیم‌شان برای پس گرفتن صدر جدول از استقلال تلاش زیادی می‌کند این‌روزها حسابی از قرمزهای پایتخت حمایت می‌کنند و امروز هم برای تقابل پرسپولیس در برابر سپاهان سنگ‌تمام زیادی گذاشته‌اند و تعداد قابل توجهی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

سرخ‌های پایتخت فقط یک‌امتیاز از استقلال کمتر دارند که در صورت توقف احتمالی آبی‌های پایتخت مقابل تراکتور تبریز و البته برتری خودشان مقابل سپاهان می‌توانند پس از هفته‌های طولانی به صدر جدول لیگ‌برتر برگردند.

کد خبر 749837

دیگر خبرها

  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • پیشخوان روزنامه‌های ۱۲ اردیبهشت فارس
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت