Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@22:27:35 GMT

مدیریت بحران کرونا بر دوش پرستاران است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۴۶۱۸

مدیریت بحران کرونا بر دوش پرستاران است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عصر امروز در آیین تقدیر از پرستاران بیمارستان بوعلی که در مجتمع حضرت ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد، اظهار کرد:  امسال که در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم به خوبی می‌توان درک کرد که چرا روز پرستار منتصب به ولادت حضرت زینب(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همانطور که حضرت زینب(س) مدیریت بحران پس از حماسه عاشورا را بر جان گرفت، عمده مدیریت بحران شیوع کرونا بر روی پرستاران بوده است. تا جایی که بتوانیم به مشکلات پرستاران در دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی خواهیم کرد.

فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در آیین تقدیر از پرستاران بیمارستان بوعلی اظهار کرد: در بازدیدی که از بخش‌های مختلف بیمارستان به‌عمل آمد، زحمات مجاهدانه کادر درمان در بیمارستان شایسته تقدیر و تجلیل است.

وی با اشاره به حدیثی درباره جایگاه کادر درمان و سلامت افزود: هرکس برای رفع حاجت مریضی تلاش کند، از گناهان خود خارج خواهد شد. این جایگاه کادر درمان و به ویژه پرستاران است که باید به آنها بیش از پیش ترج نهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در انتها فرصت سخنرانی را در اختیار دانشجویان رشته پرستاری برای طرح مسائل و مشکلات گذاشت.

انتهای پیام/

مجید فرج فائد کد خبر: 1084723 برچسب‌ها پرستار کرونا سید محمودرضا آقامیری فرزاد جهان بین مدیریت بحران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرستار کرونا فرزاد جهان بین مدیریت بحران دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس