Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با اشاره به ارتقا زیرساخت های بهداشت ودرمان این استان در دولت تدبیر وامید گفت: بیش از 70 درصد تولید لوازم بهداشتی و آرایشی کشور در البرز صورت می گیرد که در جریان شیوع کرونا، این واحدها فعالیت خود را به سمت تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک سوق دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان البرز با بیان اینکه این نشست از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهدای سلامت را گرامی می داریم چراکه به پیروی از حضرت زینب کبری (س) بانوی معزز کربلا نماد ایثار و گذشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از 70 درصد تولید لوازم بهداشتی و آرایشی کشور در البرز صورت می گیرد که در جریان شیوع کرونا، این واحدها فعالیت خود را به سمت تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک سوق دادند.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت مردم استان و همچنین کادر تلاشگر بهداشت و درمان، برای تبادل اطلاعات در خصوص بیماری منحوس کرونا با چین ارتباط برقرار کردیم و همچنین تنها استانی در کشور بودیم که توانستیم کمک های بشردوستانه چین را که لباس محافظ مخصوص پزشکی و ماسک بود، را دریافت کنیم.

این مسئول در ادامه گفت: از ابتدای اسفند ماه با بسیج امکانات و نیروها به کمک کادر بهداشت و درمان شتافتیم و در موج اول و دوم شاهد پیک شیوع خطرناکی نبودیم در صورتی که بسیاری از استان های همجوار در شرایط بحران و وضعیت قرمز قرار داشتند.

وی با بیان اینکه در موج سوم کرونا تمامی کشور به جد گرفتار کرونا شد و البرز نیز از این امر مستثنی نبود که این وضعیت با اتحاد و انسجام حاکم در استان به جد پیگیری شد گفت:ما قدردان تلاش های ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان و بویژه پرستاران گرامی در مقابله با بیماری عالمگیر کرونا هستیم.

شهبازی عنوان کرد: بیش از هزار و 600 تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان البرز از ابتدای دولت تدبیر و امید اضافه شد که این اقدام برای استانی نوپا همچون البرز که با ضعف شدید در زیرساخت های درمانی بواسطه مهاجرپذیری و رشد سریع جمعیت مواجه است، بسیار قابل توجه و با اهمیت است.

شهبازی گفت: مقرر شد که بیمارستان فردیس تا پایان سال یا حداکثر تا پایان دولت به سرانجام برسد، همچنین تکمیل بیمارستان سید الشهدا نیز با تغییر مجری سرعت می گیرد.

وی افزود: در خصوص طالقان به عنوان شهرستانی که فاقد بیمارستان است، تدابیر ویژه ای در نظر گرفتیم از این رو طی رایزنی ها و هماهنگی های صورت گرفته، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد عمل شد.

استاندار البرز در پایان گفت: لوازم و تجهیزات ضروری در جهت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های استان ارتقا یافت تا بستر لازم برای فعالیت کادر بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهتر، فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز پرستار البرز کرونا عزیزالله شهبازی آرایشی وبهداشتی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟