Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، جشن حفظ جز سی قرآن کریم و آیت الکرسی توسط دانش آموزان سمایی صبح امروز به همت دارالقران سما در مشهد مقدس و در جوار شریف امام رضا (ع) با حضور سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما به صورت برخط برگزار شد.

بطحائی در این جلسه با بیان اینکه مهم ترین کارکرد قرآن، نشان دادن راه مستقیم و خیر است، گفت: در دنیای آشفته و پرتلاطم امروز بیش از هر زمان دیگری به قرآن و آموزه های این کتاب آسمانی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید از نورانیت قرآن برای پیدا کردن راه رستگاری استفاده کنیم. اگر امروز قرآن در مهجوریت است؛ مصداق این است که از منبع نوری همچون قرآن که می تواند راه را برای ما روشن کند و ما را مصون بدارد، استفاده نشده است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امیدوارم اینگونه برنامه های نورانی، مقدمه و بهانه ای باشد برای بیرون آمدن قرآن از مهجوریت، تا نورانیت قرآن بیش از گذشته شامل حال ما شود.

تأکید بر ضرورت توجه و تدبر در آموزه های قرآنی

طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد نیز در این مراسم گفت: ما باید فعالیت های قرآنی را گسترش دهیم، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به استمرار و توسعه این مسیر خواهد پرداخت و این وظیفه شرعی، مذهبی و دینی ماست.

وی با تأکید بر ضرورت توجه و تدبر در آموزه های قرآنی، خاطر نشان کرد: علاوه بر حفظ این آیات شریف باید به تدبر و تفکر در مفاهیم قرآن نیز پرداخت که این موضوع ضامن سعادت و عاقبت به خیری همگان در دنیا و آخرت خواهد بود.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1084732 برچسب‌ها سید محمد بطحایی مسابقات قرآنی مدارس سما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید محمد بطحایی مسابقات قرآنی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد