Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اعلام اینکه در حال حاضر ۸۵ درصد از فوتی‌های کرونا را افراد سالمند تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: غربالگری سالمندان در قالب طرح شهید سلیمانی، مجددا اجرا خواهد شد.

سردار محمد عبدالله پور در مراسم تجلیل از پرستاران و کادر درمانی که در ستاد سپاه قدس گیلان برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های کادر درمانی در راستای مقابله با کرونا، اظهار کرد: اگر مجاهدت پرستاران و سایر کادر درمانی نبود، امروز کشور در شرایطی سخت و دشوار قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و آغاز فعالیت واحد بهداشت پایگاه‌های بسیج در حال اجرا است، گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت تعداد فوتی‌های کرونایی در گیلان از سایر استان‌های کشور پایین‌تر است.

گام‌های مهم سپاه گیلان در حوزه بهداشت و درمان

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اعلام اینکه در حال حاضر ۸۵ درصد از فوتی‌های کرونا را افراد سالمند تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: غربالگری سالمندان در قالب طرح شهید سلیمانی، مجددا اجرا خواهد شد.

عبدالله پور، با اشاره به کمبودهای تجهیزات بهداستی در استان گیلان ابراز کرد: طی سال‌های آینده سپاه قدس گیلان اقدامات موثری در حوزه بهداشت و درمان خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این نشست، مسئله بهداشت و سلامت را جزو تاکیدات اسلام دانست و گفت: پرستاران و درمانگران در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی، با اشاره به آیات قرآن کریم درخصوص مسائل درمانی و بهداشتی تصریح کرد: از افتخارات دین اسلام است که حلال و حرامش بنا به سلامت روحی و جسمی انسان تنظیم شده است.

آغاز پروژه ساخت مرکز جراحی سپاه قدس گیلان در دهه فجر امسال

معاون بهداشت، سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به طرح‌های راهبردی تدوین شده در حوزه ارتقای سطح بهداشت استان، اظهار کرد: نوسازی مرکز درمانی امام سجاد(ع) و گسترش فضای تخصصی این مرکز از جمله اقدامات در حال اجراست.

محمد صادقی، طب توانبخشی و طب سنتی را از جمله حوزه‌های درمانی دانست که به زودی در مرکز درمانی امام سجاد(ع) شروع به فعالیت می‌کند و گفت: مرکز جراحی سپاه قدس گیلان به عنوان یک برنامه میان مدت در دستور کار قرار گرفته که در دهه فجر امسال کلنگ آغاز ساخت آن زده خواهد شد.

وی راه‌اندازی بیمارستان جنرال شهری سپاه قدس گیلان را از جمله دیگر برنامه‌های معاونت بهداشت دانست و تصریح کرد: تحقق این پروژه در بازه زمانی بلندمدت پنج ساله انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست از جمعی از پرستاران، کادر درمان و همچنین خانواده شهید مدافع سلامت «سهیل کیان‌فر» تجلیل به عمل آمد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی سپاه قدس گیلان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد

رئیس اداره بنادر و دریانوری قشم، گفت: با توجه به مساعد شرایط جوی و آرام شدن دریا، تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علی اشتری امروز، اظهار داشت: از نخستین ساعات صبح امروز تردد شناورهای مسافری در بندر شهید ذاکری قشم به دلیل شرایط نامساعد جوی و مواج بودن دریا و به منظور حفظ ایمنی مسافران به صورت موقت تعطیل شد.

وی افزود: در حال حاضر با بهبود شرایط جوی و کاهش سرعت باد و ارتفاع موج، تردد در بندر شهید ذاکری مجدد از سر گرفته شد و مسافران می‌توانند از این بندر به جزایر لارک، هرمز و بندرعباس تردد کنند.

طبق اعلام اداره هواشناسی قشم امروز یکشنبه مناطقی از تنگه هرمز و شرق خلیج فارس نامساعد بوده و سرعت باد در ساعاتی به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج نیز تا 2 متر خواهد بود و از همین رو شناورهای سبک و صیادی باید از تردد در این شرایط جوی اجتناب کنند.

به گزارش تسنیم، بندر شهید ذاکری قشم دارای 14 پست اسکله برای پهلوگیری همزمان 14 شناور مسافربری است و هر 30 دقیقه یک شناور مسافربری را به اسکله شهید حقانی بندر عباس اعزام می کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد