Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:41:46 GMT

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر در راه است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۵۹۳۴

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر در راه است

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اوتلندر ۲۰۲۲  خودرویی کاملاً جدید است و قرار است به نسل بعدی کراس اوور کامپکت میتسوبیشی تبدیل شود. در حالی که جزئیات این خودرو بسیار محدود منتشر شده است، اما گفته می‌شود که اولین بار در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل بعدی میتسوبیشی اوتلندر در ماه فوریه آغاز به کار می‌کند، اما اطلاعات کمی در مورد طراحی خارجی وجود دارد. طراحان این شرکت رویکرد جسورانه‌ای را برای نمای خارجی خودرو در نظر گرفته اند.

در جلو، یک جلوپنجره بزرگ و مسطح وجود دارد که بر نمای ظاهری این خودرو غالب است. لامپ‌های بزرگی در گوشه‌های این خودرو قرار دارند و چراغ‌های کوچک نیز در لبه‌ای که در امتداد کاپوت قرار دارد ترکیب شده و چراغ‌های جلو را تقسیم می‌کند.

عقب محافظه کارانه‌تر از جلو چشم نواز است. چراغ‌های عقب لبه‌های تیز دارند و در داخل هاچ بک قرار می‌گیرند. یک خروجی اگزوز ذوزنقه‌ای در هر گوشه سپر ادغام می‌شود. با اضافه کردن نوار‌های کرومی، این خودرو کمی متفاوت به نظر می رسد. گفته می‌شود اوتلندر جدید بر روی همان پلت فرم نیسان روگ سوار می‌شود و این دو مدل دارای موتور‌های مشترکی نیز هستند. نسخه PHEV میتسوبیشی باید در نهایت موجود باشد.

در حالی که اطلاعات کمی در مورد ظاهر اوتلندر جدید داریم، اما باید گفت فضای داخلی یک راز بزرگتر است. از آنجا که نمای بیرونی نشانه‌های زیادی از مفهوم Engelberg Tourer دارد، ممکن است در کابین نیز وجود داشته باشد. این به معنای زیبایی مینیمالیستی با نمایشگر بزرگ سرگرمی و خوشه ابزار دیجیتال است.

نسل فعلی اوتلندر یکی از کوچک‌ترین کراس اور‌های بازار با سه ردیف صندلی است. به همین دلیل ما انتظار داریم مدل ۲۰۲۲ و نسل جدید این خودرو از نظر ابعاد نیز بزرگ‌تر شود. در زمان رونمایی شرکت قصد عرضه مدل پلاگین هیبریدی ندارد و به جای آن مدل فعلی پلاگین هیبریدی اوتلندر را می‌خواهد با پیشرانه بنزینی و پک باتری بزرگ‌تر به روزرسانی کند.

برای دیدن نسل جدید اوتلندر ۲۰۲۲ باید کمی بیشتر صبر کنیم. برخی می‌گویند طراحی کابین این خودرو نیز از کانسپت مذکور الهام خواهد گرفت. پس از اولین حضور در فوریه، انتظار داشته باشید ۲۰۲۲ Outlander در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در ایالات متحده به فروش برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دو سال گذشته شاهد کوچ بازیکنان بزرگ اروپایی به صحرای عربستان هستیم. خیلی از کارشناسان معتقد بودند که این تب داغ حضور ابر ستاره ها به عربستان به زودی فروکش خواهد کرد اما گزارش های اخیر چیز دیگری می گوید. بنا بر گزارش رسانه های عربستانی تیم های بزرگ لیگ حرفه ای این کشور برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستانی خواهند داشت و صندوق سرمایه‌گذاری عربستان 2 میلیارد دلار به چهار باشگاه بزرگ عربستان یعنی الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی برای نقل‌وانتقالات تابستانی بودجه اختصاص داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901174

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپورت 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت