Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت سخنان هتاکانه یکی از خودباختگان ساده لوح  به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بدزبانی‌ها و سخنان موهن یکی از خودباختگان ساده لوح که چندی است در برخی رسانه‌های مجازی منتشرشده چیزی جز خاک‌پاشی بر آفتاب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی به جایگاه حیاتی و پراهمیت ولایت پی برده‌اند و در تلاشی نامبارک می‌کوشند هجمه‌ها و شبهات شیطانی خود را با تیر‌هایی مسموم به سمت ولایت پرتاب کنند.

در این میان فردی جاهل و حیران غفلت زده، خود را هیزم آتش دشمن کرده و کشتزار اعمال سابق خود را نیز به آتش کشیده است. تا جایی که در دفاع از یک مهره اصلی دشمن متخاصم و سرویس جاسوسی در جنگ اطلاعاتی و تروریستی رسانه‌ای تمام قد وارد میدان شده و، چون خوارج برای، ولی و امام جامعه خط و نشان می‌کشد.

فساد روح و قلب مریض دشمنان ولایت در هرزگی زبان آنان آشکار است و شیطان بر عمق وجود آنان چنان تیری زده است که چشمانشان قادر بر دیدن راه و صلاح نیست. آنان که در فضای غبارآلود فتنه ۸۸ در کشتزار خود بذر انحراف از حقیقت پاشیدند و بر آن هرز آب‌های متعفن را جاری ساختند امروز سقوط و بدبختی خود را درو می‌کنند. این اباطیل از کسانی که در فتنه، سرگردان و حیران شده بودند و حیله شیطان، آنان را ربوده بود عجیب و بعید نیست و مهر تأییدی بر این حقیقت است که دوری از ولایت، غوطه خوردن در جهالت را به همراه خواهد آورد.

فقیهی آگاه با روحی بلند و نفسی مزکی سال هاست با ترویج معارف اسلام ناب، جبهه استکبار را ذلیل و منزوی کرده است و عمق نفوذ اندیشه انقلاب اسلامی را تا پشت مرز‌های جبهه کفر هدایت کرده است. این قافله‌سالار و راهبر امین هم در نگاه مؤمنین و مستضعفان جهان و هم در نگاه دشمنان به‌عنوان مقتدرترین مدیر و سیاستمدارترین فقیه شناخته شده است و تدبیر‌ها و هدایت‌هایش تحلیلگران جهانی را مدهوش و متعجب کرده است.

تدبیر‌هایی که سنگین‌ترین توطئه‌ها را خنثی و عمیق‌ترین فتنه‌ها را ناکام گذاشته است. چه نادان و شب زده‌اند کسانی که چشم خود را بر این حقایق تابناک می‌بندند و زبان خود را به جسارت می‌آلایند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام می‌دارد؛ پیوند عمیق مردم و امت امام شناس محکم‌تر از آن است که این سبک‌مغزی‌ها ضربه به آن وارد کند و ولایت، نقطه وفاق و کانون وحدت ملت مسلمان ایران است. خویشتن‌داری‌ها در مقابل کلام درشت و لغزش‌های فراوان برخی از نفس‌های ناپاک، نشان از سعه‌صدر مؤمنین دارد و مجالی برای بازگشت و حق‌شناسی است. امید داریم خداوند عبرت‌های روزگار و کیفرهاى پیش رویش را بر، ولی نشناسان آشکار کند و تقوا، آنان را از درافتادن در اشتباهات و لغزش در پرتگاه‌ها مانع گردد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جامعه مدرسین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان

مقام‌های محلی طالبان در سمنگان می‌گویند که در پی وقوع یک رویداد ترافیکی در این ولایت، پنج تن جان باخته و ۲۱ تن دیگر زخمی شده‌اند.

این حادثه در شاهراه دره‌ صوف-بلخ رخ داده است.

سیدعثمان حمیدی، آمر شفاخانه ولایتی سمنگان، وضعیت صحی ۱۵ تن از زخمیان این رویداد را وخیم گزارش داده است.

به گفته او، در میان جان باختگان ناشی از این رویداد یک کودک نیز شامل است.

باشندگان ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان به دلیل تخریب شماری از جاده‌ها از اثر سیلاب‌های اخیر در این ولسوالی، برای رفت‌وآمد خود از موترهای باربری استفاده می‌کنند.

خرابی جاده‌‌ها و بی‌احتیاطی رانندگان همواره از دلایل وقوع رویداد‌های ترافیکی در کشور عنوان شده است.

بربنیاد آمارهای نشر شده، رویدادهای ترافیکی در سال ۱۴۰۲ در سمنگان، جان دست‌کم ۴۸ تن را گرفته و ۱۶۰ زخمی برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند