Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، درمانگاه شهدای مدافع حرم در شهرک گلستان شهرستان بجنورد افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز (۳۰ آذر) در آیین افتتاحیه درمانگاه شهدای مدافع حرم که در محل خیابان مهر شهرک گلستان بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: با توجه به جمعیتی که در این شهرک وجود دارد، ایجاد این درمانگاه برای این مکان بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری  نبود یک درمانگاه و بیمارستان در این شهرک را یکی از مشکلات مردم این منطقه دانست و افزود: سپاه همیشه در همه کارها پیش قدم بوده و در حوزه سلامت نیز از سوی این نهاد انقلابی، امروز کار ارزشمندی با افتتاح این درمانگاه صورت گرفت.

وی با اشاره به ارزش کار پرستاران از دیدگاه ائمه اطهار(ع)، بیان کرد: کسی که یک شب و روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با پیامبران و اولیاء محشور می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: پرستاران مضاف بر اینکه به تکلیف خود عمل می کنند در واقع یک کار الهی و ثواب را هم انجام می دهند، مشروط بر اینکه با نیت قربت و وضو باشد.

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک روز پرستار افزود: پرستاران در این روزهای کرونایی در دفاع از سلامت مردم به واقع کاری جهادی کردند و برخی نیز در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تیپ مردم پایه جوادالائمه(ع) همیشه توفیق خدمتگزاری به نظام را در سرلوحه کارهایش قرار داده است، اظهار کرد: امروز این فرصت فراهم شد تا بار دیگر رزمندگان این تیپ در سنگر سلامت هر چه دارند تقدیم مردم به ویژه مردم این شهرک کنند.

محمد روحانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین گفت: برای راه اندازی این درمانگاه حدود شش ماه است که پیگیر هستیم و حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای فاز اول آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: این درمانگاه برای رفع نیاز مردم منطقه شهرک گلستان بجنورد به خدمات درمانی، عمومی و تخصصی راه اندازی شده است.

روحانی افزود: در فاز اول این درمانگاه کلینیک تخصصی پزشک اطفال، داخلی، زنان و زایمان، اورژانس، تزریقات و پانسمان، نوار قلب، کلینیک دندانپزشکی، کلینک پزشکان عمومی، مشاوره های روانشناسی و خانواده، مشاوره تغدیه و دیگر خدمات درمانی راه اندازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بجنورد افتتاح درمانگاه خراسان شمالی شهرک گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت