Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای توصیف عملکرد آرسنال فصل ۲۱-۲۰۲۰ نمی توان کلمه ای محترمانه تر از فاجعه به کار برد. سومین تیم پرافتخار انگلیس که حالا در باتلاق ناکامی در حال دست و پا زدن است. تنها ۵ امتیاز تا منطقه سقوط و کسب بدترین نتایج فصل در طی حداقل ده سال گذشته هم باعث نشده است تا بازیکن سابق و مربی کنونی این تیم مجبور به استعفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میکل آرتتا، می گوید سوالاتی را که در خصوص آینده اش مطرح می شود درک می کند اما تنها بر روی بازگرداندن تیم به مسیر اصلی و تغییر شرایط موجود تمرکز کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، آرسنال این روزها حال و روز خوشی ندارد و شکست ۲ بر ۱ مقابل اورتون نیز، این تیم را بیش از پیش وارد بحران کرد. این موضوع بیشتر از همه میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی توپچی ها را دچار مشکل کرده و شغل او را به خطر انداخته است. آرتتا اما، پس از شکست تیمش در مقابل اورتون در پاسخ به این سوال که آیا جایگاهش را در آرسنال متزلزل می بیند یا خیر، گفت:

“من این سوالات را درک می کنم اما انرژی و تمرکز من تمام معطوف به خارج کردن تیم از وضعیت فعلی و حفظ روحیه در تیم است. بازیکنان من هر بار که وارد زمین می شوند، می جنگند و شما این را می بینید. بدیهی است که نتایج خوب نیست و هیچ سوالی نیز در این خصوص وجود ندارد. نتایج کسب شده برای استانداردهای باشگاه خوب نیست و این چالش و مبارزه ایست که ما باید با آن مواجه شویم.”

آرتتا در ادامه گفت:

“در شرایط پیچیده ای هستیم، اما آنچه که بازیکنانم نشان می دهند مرا تشویق می کند که آن راهی را که می خواهیم، ادامه دهیم. البته که ما فکر می کنیم باید پیشرفت داشته باشیم اما به عقیده من، ما خیلی بدشانس بودیم و می توانستیم امتیازات بسیار بسیار بیشتری را کسب کنیم. وقتی بازی ها را بررسی می کنیم، دلیل شکست تیم ما، در مقابل تیمی که پیروز می شود، حواشی کمتر آن هاست. ما باید این موضوع را قبل از این که رسیدگی به شرایط غیر ممکن شود، تغییر دهیم.”

 

گفتنی است شرایطی که آرسنال تا اینجای فصل سپری کرده است ، حداقل در طی ده سال گذشته برای این تیم پرافتخار انگلیسی بی سابقه بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اورتون آرسنال آرسنال اورتون میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس

ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور ژسوس در ترکیب توپچی‌ها باشیم

طرفداری | به گزارش اتلتیک، آرسنال آماده‌است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، گابریل ژسوس را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. نمایش‌های خوب کای هاورتس در نوک حمله و همچنین عملکرد نوسانی ژسوس در فصل جاری، از مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شده‌اند.

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی در حدود 52 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در فصل جاری 33 بازی برای تیمش انجام داده و آمار 8 گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترنسفرمارکت، 70 میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم