Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@15:29:08 GMT

حمایت قاطع پیشکسوت ارمنی از سرمربی استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۷۱۱۴

حمایت قاطع پیشکسوت ارمنی از سرمربی استقلال

ادموند اختر پیشکسوت ارمنی استقلال معتقد است که استقلالی بودن تمام کادر فنی آبی ها نقطه قوت این تیم است و در عملکرد موفق آن‌ها موثر خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادموند اختر پیشکسوت ارمنی استقلال معتقد است که استقلالی بودن تمام کادر فنی آبی ها نقطه قوت این تیم است و در عملکرد موفق آن‌ها موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادموند اختر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت :

استقلال به لحاظ امتیاز گیری به نظرم خوب عمل کرده است. شاید خیلی‌ها بگویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند ولی من معتقدم که استقلال الان نباید هم زیبا بازی کند. تیم دیر بسته شد، کادرفنی دیر تیم را تحویل گرفت، تغییر و تحولات مدیریتی شکل گرفت و حالا توقع زیبا بازی کردن از تیم زود است.

او افزود:

نقطه قوت استقلال، کادرفنی تمام استقلالی این تیم است. من با محمود فکری در استقلال هم بازی بوده‌ام و می‌دانم چقدر به استقلال تعصب دارد. آقایان مظلومی، مرفاوی، برهانی و عمران‌زاده هم در استقلال سال‌ها بوده‌اند و قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند. هواداران مطمئن باشند که با آماده شدن مصدومان، شکل بازی استقلال هم بهتر می‌شود. الان عده‌ای می‌گویند استقلال بازی‌های سختش را نکرده است. اگر بازی‌های سخت ما مقابل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور باشد، به شما قول می‌دهم مقابل آن‌ها خیلی بهتر کار می‌کنیم چون آن‌ها مقابل ما دفاع صرف نخواهند کرد. البته من به تیم‌هایی مثل پیکان و ماشین‌سازی و … که مقابل استقلال دفاع چند لایه داشتند هم حق می‌دهم چراکه اگر دفاع چندلایه نداشته باشند، ۵ گل می‌خورند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان افزود:

دیاباته در فصل جاری هنوز نتوانسته به استقلال کمک کند و من امیدوارم او زودتر شرایط بازی را پیدا کند تا به تیم کمک کند. استقلال با این روند نتیجه‌گیری می‌تواند قهرمان شود و هواداران با حمایت از فکری و بازیکنان، می‌توانند به آن‌ها خیلی کمک کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال تهران محمود فکری ادموند اختر استقلال استقلال تهران پیشکسوت استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد