Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله قوسی شامگاه یکشنبه پس از تساوی صفر بر صفر تیمش برابر تیم محتشم تبریز به رسانه‌ها اعلام کرد: دیدار این ۲ تیم یک بازی درگیرانه و بیشتر در میانه‌های میدان دنبال می‌شد هر چند تیم ایرانجوان و همچنین تیم حریف موقعیت‌هایی را در این بازی ایجاد کردند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه هفته نخست رقابت‌ها است انتظار زیادی نیز نمی‌توان از تیم‌ داشت و امیدواریم ایرانجوان در هفته‌های پیش رو با آمادگی بدنی بیشتر بازیکنان شرایط بهتری برای تیم رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوسی در ارتباط ترک اردوی تیم پیش از روز مسابقه توسط برخی از بازیکنان اظهارداشت: فوتبال همواره در زمین رقم می‌خورد ولی با این حال حاشیه‌ها نمی‌تواند در روند نتیجه‌گیری تیم بدون تاثیر باشد.

وی عنوان کرد: در این زمینه خودمان هم باید حرفه‌ای‌تر فکر کنیم تا تیم به روند مطلوب خود نزدیک شود.

قوسی ادامه داد: دیدار هفته دوم ایرانجوان برابر نماینده اهواز است که با برنامه‌ای که کادر فنی دارد نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی در ارتباط نحوه قضاوت داور این دیدار نیز عنوان کرد: برای بازی‌ها باید بیشتر تمرکز بر جنبه فنی باشد ولی با این حال داور در چند صحنه می‌توانست تصمیم مناسب‌تری بگیرد.

قوسی تصریح کرد: در مجموع داور عملکرد خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری در روند نتیجه این دیدار نداشت.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر تبریز فوتبال بوشهر تبریز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی