Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت احسان الاسلام فرد آقایی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور مجدد مداحان شاخص کشور در رصد و پیگیری مشکلات شهر ماهشهر ابراز خرسندی کرد و گفت: در امتداد سفر قبلی تعدادی از مداحان شاخص کشور به شهر بندر ماهشهر با هدف محرومیت‌زدایی از مردم آسیب‌دیده به خصوص در سیلاب اخیر، همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز «پرستار» آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان میزبان حضور دوباره مداحان شاخص کشوری از جمله «محمدحسین پویانفر» در این شهر شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر، در این خصوص بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در این سفر نسبت به آن اقدام شد، حضور مداحان شاخص در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر بود که ضمن گرامیداشت روز پرستار، نسبت به تفقد و ادای دین به کادر درمان این بیمارستان اقدام کردند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مداحان جایگاه خود را جدای از جریانات و رویدادهای اجتماعی نمی‌دانند، در ادامه گفت: مداحان از اقشار تأثیرگذار جامعه به شمار می‌روند و ظرفیت‌های عظیم مردمی را دارند.

کد خبر 5100740

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان مداحان شهرستان ماهشهر روز پرستار ویروس کرونا شب یلدا شیراز آمار کرونا روز پرستار شیوع کرونا کرمانشاه عکس استانها گرگان شهرکرد بوشهر بارش برف قاسم سلیمانی پرستار مداحان شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس