Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:09:15 GMT

۲ واحد گردشگری در قزوین پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۸۸۰۶

۲ واحد گردشگری در قزوین پلمب شدند

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: به دنبال بازدید مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا، یک واحد اقامتی بین‌راهی و یک سفره‌خانه سنتی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی تا اطلاع ثانوی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ واحد متخلف گردشگری به دلیل تخلفات صنفی، بهداشتی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمپ شده‌اند، تصریح کرد: در شرایط کنونی نظارت بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تا برقراری شرایط عادی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت و بدون شک با موارد تخلف در واحدها که سلامت جامعه را به خطر می اندازد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با تاکید بر ضرورت عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی توسط واحدهای گردشگری  برای حفظ سلامت هموطنان عزیز یادآور شد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای  ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ شکایات خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.



 

برچسب‌ها گردشگری ویروس کرونا قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری ویروس کرونا قزوین گردشگری ویروس کرونا قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته ۵۰۰بازدید از مراکز دندانپزشکی صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده ۳۸ مورد تذکر و برخورد، ۳۳ مورد ارجاع به مقامات قضایی و ۱۳ مورد پلمب مرکز مداخله‌گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مرتضی فغانی در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته از 130 مطب و 122 درمانگاه و همچنین 110 درمانگاه ویژه دندانپزشکی و نیز 45 لابراتوار و 67 دندانسازی بازدید صورت گرفته است و  با 25 مداخله گر سلامت نیز برخورد قاطع شده است .

وی افزود: سال گذشته 500بازدید صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده 38 مورد تذکر و برخورد و 33 مورد ارجاع به مقامات قضایی و 13 مورد پلمب مرکز مداخله گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید.

فغانی با اشاره به 34 بازدید صورت گرفته و مراجعه 100 هزار نفر به مراکز درمانی در نوروز امسال تصریح کرد: در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران و مجاوران بارگاه رضوری، از 17 درمانگاه و 11 درمانگاه ویژه دندان پزشکی و 5 مرکز غیرفعال بازدید صورت گرفت .

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهم ترین چالش پیشرو با مداخله گران سلامت را ضعف قانون به معنای بازدارنده نبودن آن در برخورد با مداخله گران سلامت دانست و گفت:  یکی از مهم‌ترین برنامه های پیشرو در حوزه امور دندانپزشکی برگزاری جلسات برای هم اندیشی با دادستانی و مسئولان قوه قضایه در راستای اصلاح صدور احکام خواهد بود .

فغانی با اشاره به اینکه  مداخله گران سلامت با سودجویی  از ناآگاهی مردم با عناوین پزشکی و پرستاری اقدام به فعالیت درمانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کارشناسان این حوزه به صورت مستمر بر اساس پایش های دوره ای و نیز شکایت صورت‌گرفته، حتی در خارج از زمان  اداری بر مراکز درمانی نظارت می‌کنند و عملکرد آنها را مورد پایش قرار می‌دهند. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد