Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، همزمان با فرا رسیدن روز پرستار، روحانیون مساجد در شهرستان‌های خراسان رضوی از پرستاران با لوح، گل و شیرینی از زحمات آنها در طول سال به ویژه شرایط کرونایی تقدیر کردند.
 
رئیس مرکز امور رسیدگی به مساجد خراسان نیز که همراه با دکتر بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به برخی از بیمارستان های این شهر رفته بود، ضمن تقدیر و تشکر، از زحمات و تلاش بی‌دریغ کادر درمان، بویژه پرستاران، از آنها قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حجت الاسلام مهدوی ارفع اظهار کرد: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص اتکا به ظرفیت‌های مردمی مسجد محور و محله محور، در شناسایی و درمان زودهنگام بیماران کووید- 19 به منظور کاهش مرگ و میر بیماران، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با همکاری بسیج دانشگاه علوم پزشکی، با استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه مواسات استان، طرح مسجد سنگر سلامت را در مساجد محوری و استراتژیک مشهد به اجرا در آورده است که بحمداللَّه نتایج بسیار مطلوبی در راستای کمک به زحمات کادر درمان کسب کرده ایم.
 
دکتر بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز ضمن خوش آمدگویی، گفت: کادر درمان نیز از ائمه جماعت مساجد برای اطلاع رسانی و روشن کردن ذهن مردم در خصوص رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی و راه اندازی طرح مسجد سنگر سلامت تشکر کرد.
 
در پایان حجت الاسلام مهدوی ارفع با اهدای گل و لوح از سوی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، از دکتر بحرینی تجلیل کرد.
 
در شهرستان هایی همچون سبزوار نیز مسئولان با حضور در بیمارستان ها از زحمات و تلاش های پرستاران و پزشکان قدردانی کردند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان

به گزارش تابناک به نقل از  ایلنا، در ادامه درگیری های سریالی با کادر درمان در مناطق مختلف خوزستان، سرنشینان یک خودروی بدون پلاک، با سلاح گرم و سرد به ماشین یک پزشک طرحی در کرخه حمله کردند.

گزارش های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه 1403 خبر می‌دهد. 

برخی از منابع مطلع می گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت. 

آنها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند. 

این افراد با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت. 

در همین خصوص علی رضا نجفی با تایید این خبر به ایلنا گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق  فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم. 

در آخرین گزارش های دریافتی که به دست ایلنا رسیده است، موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران