Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم دیار کریمان در جای جای پهناورترین استان کشور، در بلندترین شب سال، فصلی از همدلی رقم زدند تا بار دیگر همگان شکوه مواسات مؤمنانه را به نظاره بنشینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و تقارن شب یلدا با این مناسبت فرخنده، مردم دیار کریمان در جای جای پهناورترین استان کشور، در بلندترین شب سال، فصلی از همدلی رقم زدند تا بار دیگر همگان شکوه مواسات مؤمنانه را به نظاره بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سفره هایی به وسعت یک محله که نه، به وسعت یک شهر گسترده شد تا در این روزهای بحران زده، پدر خانواده شرمسار نباشد و مادر غصه دار و بچه ها در حسرت داشتن نداشته ها؛ هر کسی به طریقی یلدا را برای خانواده هایی که می شناخت و می توانست تبدیل به خاطره ای ماندگار کرد.

 

 

از اهدای ۲۵ دستگاه گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند شهربابک توسط خادمیاران رضوی که آن را با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال و با کمک موکب شهدای شهربابک و مؤسسه فرهنگی شهید علویان تهیه کردند؛ گرفته تا ۱۵۰ بسته میوه تازه و بسته بهداشتی که با هزینه چهل میلیون ریال از سوی خادمیاران رضوی کانون محله ای بقیه الله (عج) و مسجد الرسول (ص) شهرستان بافت تأمین شد.

 

 

خیرین مؤسسه کوثر النبی هم برای ۱۹ دانش آموز آبرومند و محروم ۱۹ دستگاه تبلت با کیفیت خوب خریداری و به صورت امانت تحویل دادند و تعداد ۵۰ بسته میوه شامل (پرتقال،سیب،نارنگی) به خانواده های محروم و ابرومند تحت حمایت مؤسسه نیز تقدیم کردند.

 

 

در شهر راین هم در آستانه شب یلدا نیز ۲۵۰ بسته معیشتی اهدایی ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) و ۳۰ بسته اهدایی مرکز افق وابسته به امامزاده ابوالبشائر هاشم(علیه السلام)میان نیازمندان توزیع شد؛ ۶۰ بسته میوه هم برای کادر درمان به همت اداره اوقاف و امور خیریه تهیه و تقدیم نیروهای خدوم مرکز خدمات جامع سلامت شهری شد؛ پخت نان صلواتی و توزیع موادضدعفونی و ماسک نیز در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی(قطع زنجیره کووید ۱۹) در برنامه اداره اوقاف و امور خیریه راین است.

 

 


در اختیارآباد نیز تعداد ۸۰ بسته غذایی، میوه و شیرینی هر یک به ارزش ۳۰۰هزار تومان با کمک های مردمی در شب یلدا بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

توزیع ۳۱۳ بسته میوه به همراه پشمک به همت خیرین و مساعدت مسئولین و واحد مددکاری دفتر امام جمعه نگار از دیگر مهربانی های یلدایی در استان کرمان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرهای کرمان شب یلدا کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم

بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبین مجلس دوازدهم در نشست همدلی و همفکری منتخبین که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده بود، شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین