Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:06:16 GMT

عملیات ساخت دومینوی بزرگ در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۹۹۷۶

عملیات ساخت دومینوی بزرگ در یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، این برنامه فرهنگی، ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با مکانیزهای مختلف در چند مزرعه طراحی شده بود و با شعارهایی از قبیل نفس‌هایی که ایستاد تا جامعه ایستاده بماند، کادر درمان خدا قوت، روز پرستار مبارک، کرونا را شکست می‌دهیم و تصاویری از شهدای سلامت تزیین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به جانفشانی‌های کادردرمان در طول دوران مختلف گفت: در یک سال گذشته که با بیماری کرونا درگیر بوده‌ایم، کادر درمان در خط اول مقابله با این بیماری حضور داشته و ما باید قدر این عزیزان را بدانیم.

مسعود شریعتی با اشاره به فعالیت هیات ورزش‌های همگانی افزود: دومینو یکی از کمیته‌های هیات ورزش‌های همگانی است که کار زیبای آنها را می‌بینیم و به لطف اینگونه فعالیت‌ها، یزد در بخش ورزش‌های همگانی برای چهار سال رتبه برتر کشور را به دست آورده که این ارزشمند است.

همچنین در این برنامه از طیبه رضوانی، همسر دکتر عبدالمنان جعفری، پزشک متخصص اطفال که بر اثر ابتلا به کرونا به خیل شهدای سلامت پیوست و چند تن از پرستاران دیگر تشکر شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده  و حدود ۲ هزار مکان ورزشی دارد .

برچسب‌ها ورزش همگانی یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی یزد وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی یزد وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • دومینوی آسیب‌
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان