Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوع جدیدی از ویروس کرونا که قبلا در انگلیس پیدا شده بود در سه کشور هلند، دانمارک و استرالیا پدیدار شد.

به گزارش شریان نیوز،سازمان بهداشت جهانی از پیدایش نوع جدیدی از ویروس کرونا که قبلا در انگلیس پیدا شده بود در سه کشور هلند، دانمارک و استرالیا خبر داد.

 

دولت هلند اعلام داشت:کار با سایر کشور‌های عضو اتحادیه اروپا را برای بررسی گسترش احتمالی نوع جدید ویروس کرونا در روز‌های آینده آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان یادآوری کردند: نوع جدید ویروس کرونا سریعتر از ویروسی که در حال حاضر شناخته شده در حال شیوع است، اما هنوز نمی‌توان در مورد خطر بزرگتر آن صحبت کرد.

علاوه بر این، هیچ مدرکی وجود ندارد که جهش ویروس واکنش متفاوتی نسبت به واکسن نشان دهد، همچنین این کشور پرواز‌های خود را با انگلیس تا اول ماه ژانویه بسته است، زیرا در اوایل ماه دسامبر، سازمان بهداشت جهانی خطر جهش جدید ویروس کرونا را شناسایی کرد "سارس کووید-۲"، که در انگلیس یافت شد.

در ۱۴ دسامبر، وزیر بهداشت انگلستان اعلام کرد که نوع جدیدی از ویروس کرونا ویروس "سارس کووید-۲" در کشور کشف شده است که در حال گسترش سریعتر از شکل اصلی اش است.

او گفت: ویروس به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و بنابراین مسری‌تر است.

منبع: شریان

کلیدواژه: نوع جدیدی از ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به دنبال مداخله جویی آمریکا و انگلیس در امور داخلی بورکینافاسو، چند صد نفر از مردم این کشور در اعتراض به این موضوع در برابر سفارت آمریکا در واگادوگو پایتخت بورکینافاسو تجمع کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این تجمع در ادامه موج مخالفت مردمی در کشور‌های غرب آفریقا با مداخله جویی نظامی و سیاسی کشور‌های غربی در این کشور‌ها صورت می‌پذیرد.
مقامات نظامی حاکم در بورکینافاسو بعد از اخراج نظامیان فرانسوی از کشورشان، راسا به مقابله با تروریست‌های افراط گرا در کشورشان اقدام کرده اند، اما اخیرا دولت‌های آمریکا و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک، ارتش بورکینافاسو را به کشتار مردم شان متهم کرده اند.
محمدو ترائوره سخنگوی تجمع کنندگان معترض، در مقابل سفارت آمریکا در بورکینافاسو، ضمن قرائت بیانیه تجمع کنندگان، به خبرنگاران گفت: سازمان ملل، اتحادیه آفریقا، سازمان اکواس و دادگاه کیفری بین المللی برای زمین زدن انقلاب مردم بورکینافاسو توطئه می‌کنند. آمریکا و انگلیس نیز در همین راستا علیه ارتش بورکینافاسو دروغ پردازی کرده اند. "
بورکینایی‌ها نیز مانند مردم مالی و نیجر استقلال کامل کشورشان از غربی‌ها را خواستارند.
سخنگوی تجمع کنندگان افزود: "ما اینجا اعلام می‌کنیم انقلاب مردم بورکینافاسو برگشت ناپذیر است. ما خواستار قطع رادیو صدای آمریکا و رادیو بی بی سی در بورکینا هستیم. ما همچنین خواستار قطع کامل و بی قید و شرط روابط سیاسی با آمریکا و انگلیس هستیم. "
نیرو‌های نظامی فرانسوی از مالی، نیجر و بورکینافاسو اخراج شده اند. نیجر نیز با قطع همکاری نظامی با آمریکا، خروج حدود هزار نظامی آمریکایی مستقر در پایگاه پهپادی آگادز را خواستار شده است.
---------
باصدا: محمدو اوئدراگو - سخنگوی تجمع کنندگان معترض

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس