Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@20:51:40 GMT

احتمال افزایش نرخ مصوب تخم مرغ

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۰۲۴۲

احتمال افزایش نرخ مصوب تخم مرغ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، ناصر نبی‌پور با تاکید بر اینکه هزینه تمام شده تولید برای مرغداران افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: بخشی از افزایش هزینه مربوطه به بالا بردن قیمت مصوب نهاده‌های دامی است.

وی ادامه داد: دولت قیمت مصوب هر کیلوگرم کنجاله سویا را با افزایش 20 درصدی به 3 هزار 220 تومان و هر کیلوگرم ذرت را با افزایش 15 درصدی به یک هزار و 700 تومان افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی پور یادآور شد: پیش از این قیمت مصوب هر کیلوگرم ذرت و جو دامی 1500 تومان و کنجاله سویا 2750 تومان بود.

سخنگوی اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار میهن تصریح کرد: به تبع افزایش قیمت مصوب، در بازار آزاد قیمت این دو نهاده مهم رشد داشته است.

وی اظهار کرد: 75 تا 80 درصد از هزینه تمام‌شده تولید تخم‌مرغ را نهاده‌های دامی تشکیل می‌دهد.

به گفته وی؛ افزایش هزینه تمام شده تولید تخم مرغ در حالی است که نرخ مصوب خرید هر کیلوگرم تخم مرغ از مرغدار برای ماه‌ها 12 هزار تومان باقی مانده است.

به گفته نبی پور؛ با نرخ‌های مصوب جدید نهاده‌های دامی، حتی اگر دولت 100 درصد نهاده‌های دامی را برای مرغداران مهیا کند قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مرغدار 15 هزار تومان تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار پذیرفته است که با توجه به قیمت تمام شده تولید نرخ مصوب 12 هزار تومان برای هر کیلوگرم تخم مرغ کم است و باید افزایش داشته باشد.

سخنگوی اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار میهن از احتمال افزایش نرخ مصوب خرید هر کیلوگرم تخم مرغ از مرغدار به 15 هزار تومان در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار خبر داد.

پربیننده ترین انسولین هست اما در بازار سیاه پیش بینی کاهش قیمت میوه برای شب یلدا/ هندوانه در میادین میوه و تره‌بار کیلویی ۲۶۰۰تومان ۹هزار خودروی دپوشده در گمرک ترخیص شد ممنوعیت صادرات؛ ابزار کنترل قیمت یا نابودی تولید/ چرا صادرات کالاها ممنوع می‌شود؟ جزییات ممنوعیت‌های شب یلدا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تخم مرغ گرانی کالا قیمت تخم مرغ کیلوگرم تخم مرغ تمام شده تولید نهاده های دامی هزار تومان قیمت مصوب نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک

مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا طی امروز و فردا در برخی ساعات رشد ابر و احتمال رگبار‌های خفیف و پراکنده باران در برخی از نواحی استان بویژه نوار غرب و شمال استان وجود دارد.

همچنین به دلیل جابجایی توده‌های هوا طی امروز و فردا یکشنبه در اغلب نقاط استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

از فردا یکشنبه سامانه بارشی دیگری از نواحی غربی وارد کشور خواهد شد که این سامانه بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش یابی وضع هوا طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه موجب افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب