Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@05:26:48 GMT

پایانه تاکسی به شهرداری واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۰۳۲۳

پایانه تاکسی به شهرداری واگذار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با این تصمیم شورا فعالیت این پایانه مسافربری درون شهری سامان یافته و در درون ترمینال امکان سرویس دهی به مسافران فراهم می‌آید.

وی خاطرنشان کرد : قرار شد شهرداری با قیمت کارشناسی این مجموعه خدماتی را خریداری کرده و در خدمت‌رسانی به مسافران به کارگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریبی بیان کرد: به دنبال راهکاری هستیم تا از طریق این پایانه جابجایی ایمن مسافران در هر ساعت شبانه‌روزی فراهم آید.

وی با استقبال از طرح بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس درون شهری در اردبیل گفت: شهرداری با این کار به‌دنبال سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان است.

46

کد خبر 1468213

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد