Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:17:02 GMT

برگزاری انتخابات در سال 99؛ قطعی است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۰۳۶۲

برگزاری انتخابات در سال 99؛ قطعی است

به طور حتم انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه در سال 99 برگزار خواهد شد. 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در این زمینه که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این زمینه به خبرنگار ما گفت به زودی ثبت نام از نامزدهای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال و هم چنین اعضای هیات رییسه آغاز شد و بر اساس قولی که فدراسیون فوتبال به فیفا داده است به طور حتم این انتخابات را در سال 99 برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین قرار شده برخی از موارد اصلاح اساسنامه از جمله ماده یک که فدراسیون فوتبال را تعریف می کند بعد از برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای هیات رییسه قرار گیرد. 

 

هم چنین در اطلاعیه ای که به تازگی فدراسیون فوتبال منتشر کرده است به این موضوع اشاره شده که زمان برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب پست های هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص شد. بر اساس مصوبه روز 17 آذرماه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مطابق با ماده 27 اساسنامه، مجمع عمومی برای انتخاب پست های هیات رئیسه روز یکشنبه 10 اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد. بر همین اساس فراخوان و سایر مدارک مرتبط از طریق سامانه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال طبق تاریخ های مندرج در اساسنامه برای کلیه اعضای مجمع عمومی ارسال خواهد شد.

 

بر اساس آخرین خبرهای رسیده و در سایه احترام به قوانین کشوری بازنشسته ها برای سه پست ریاست – دبیر کل و خزانه داری نمی توانند نامزد شوند اما حضور آنها در سایر پست ها بلامانع است. به خصوص اعضای هیات رییسه. به این خاطر که اعضای هیات رییسه موظف به حضور هر روزه در فدراسیون فوتبال نیستند و تنها هفته ای دو ساعت در نشست اعضای هیات رییسه شرکت می کنند که این از نظر قانوگذار شغل به حساب نمی آید.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد