Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند: مخالفان توافق "بنی گانتس" با "بنیامین نتانیاهو " برای تمدید مهلت تصویب بودجه سالانه، تظاهراتی مقابل محل اقامت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

 به نقل از تارنمای روزنامه یدیعوت آحارونوت، شماری از تظاهرکنندگان که در مقابل محل اقامت بنی گانتس در "رأس العین" واقع در مرکز فلسطین اشغالی تجمع کرده بودند، موانع ایست و بازرسی پلیس را در این محل شکستند، اما اندکی بعد توسط نیروهای پلیس متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان همچنین تعدادی از خیابان های اطراف اقامتگاه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را مسدود و پنج معترض نیز به نشانه اعتراض ، خود را به تیر برق بستند. معترضان خواستار پایان نخست وزیری نتانیاهو و برگزاری انتخابات جدید پارلمانی هستند.

منابع خبری پیش تر اعلام کرده بودند: حزب آبی - سفید به ریاست «بنی گانتس» وزیر جنگ با حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تمدید زمان بررسی و مهلت تصویب لایحه بودجه سالیانه توافق کردند.

نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی پیش تر با اکثریت آرا به کلیات طرح انحلال خود رای دادند؛ اما تحرکاتی برای جلوگیری از انحلال پارلمان از سوی برخی احزاب در جریان است.

طبق قانون اسرائیل درصورت انحلال پارلمان، انتخاب زودهنگام پارلمان طی ۹۰ روز برگزار می شود.

درصورت انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات، به احتمال زیاد انتخابات در مارس ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

اختلاف اصلی حزب آبی - سفید و لیکود به عنوان احزابی که بیشترین شمار نمایندگان در کابینه ائتلافی را دارند، تصویب بودجه است. حزب تحت رهبری نتانیاهو بر این باور است که بودجه باید یکسال تصویب شود، اما حزب تحت رهبری گانتس بر این باور است که لایحه بودجه می بایست ۲ ساله و مطابق با توافق کابینه انجام گیرد. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزیر جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر انجام عملیات رفح اصرار دارد یک مقام آمریکایی گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، مخالفت واشنگتن با حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه که میزبان آوارگان فلسطینی است، مورد تاکید قرار داده است.

به گفته مقام آمریکایی بلینکن به نتانیاهو گفته واشنگتن بدون طرح حمایت از غیرنظامیان با حمله زمینی به رفح مخالف است.

بلینکن همچنین گفته راه‌های دیگری به جز عملیات گسترده در رفح برای برخورد با گردان‌های حماس وجود دارد.

وبگاه واللا وابسته به رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست نوشت: نتانیاهو به بلینکن اطلاع داده که هرگز توافقی که متضمن درخواست پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.
این وبگاه به نقل از مقامات آورده است: نتانیاهو همچنین گفته اگر حماس بر این خواسته تاکید دارد و آن را کنار نگذارد هرگز توافقی وجود نخواهد داشت و اسرائیل به رفح حمله خواهد کرد.

این در حالی است که خبرنگار الجزیره گزارش داد که از بامداد امروز در حملات و گلوله باران رژیم صهیونیستی به شهر رفح، چهار فلسطینی از جمله ۲ کودک و یک زن شهید شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست