Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در رقابت های فوتبال باشگاهی ایران تغییر می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست دو بر یک مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا نتوانست جام قهرمانی این مسابقات را برای خود کند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که ترکیب این تیم را با وجود غیبت وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر متفاوت‌تر از همیشه راهی میدان کرد حالا چاره‌ای جز تغییر دوباره در ترکیب این تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی پرسپولیس با جدایی بشار رسن دیگر نمی‌تواند از او در میانه میدان استفاده کند تا حالا شانس امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احسان پهلوان و میلاد سرلک برای بازی‌گردانی در میانه میدان این تیم بیش از پیش شود.

یحیی که برای فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰، کمال کامیابی نیا را نیمکت نشین کرده بود حالا چاره‌ای جز بازگرداندن او به ترکیب اصلی ندارد.

ضمن اینکه سرمربی پرسپولیس بعید نیست تغییری را در دفاع راست خود ایجاد کند تا مهدی شیری که اشتباه او در جریان بازی با اولسان تاثیر بسزایی در باخت تیمش داشت روی نیمکت بنشیند و نعمتی که توانایی حضور در خطوط سه‌گانه زمین را دارد به جمع مدافعان بازگردد.

وحید امیری و احسان پهلوان نیز که محروم از حضور در فینال بودند به جمع یازده مرد اصلی پرسپولیس برای بازی عقب افتاده هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران باز خواهند گشت.

پرسپولیس در حالی جمعه هفته جاری به مصاف نساجی در قائمشهر می‌رود که این تیم فرصت کمی برای ریکاوری دارد و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باید خود را برای بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آماده کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان پهلوان میلاد سرلک احسان پهلوان امید عالیشاه سیامک نعمتی میلاد سرلک وحید امیری یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد