Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دانش مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: ایجاد هماهنگی بین واحدهای صدور مجوز و یگان حفاظت منابع جهت اجرای احکام صادره، کنترل تردد شناورهای صیادی و جلوگیری از تکرار تخلفات در جامعه صیادی را‌ از جمله مزایایی فعال سازی این  طراح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه قبلاً این امور به روش دستی انجام می‌شد که دارای نواقص زیادی بود، افزود: اجرای این طرح علاوه بر کاهش بروکراسی اداری به ویژه در شرایط کرونایی در  نظارت بر صید و برخورد با متخلفین تاثیر گذار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان آمار جامعه صیادی خوزستان را 40 هزار نفر برشمرد و گفت : اکنون یک هزار و 74 فروند قایق‌ صیادی و 616 فروند شناور لنج در استان فعال است.

دانش مهر بیان کرد: به منظور تسریع در اجرای این طرح اطلاع رسانی های لازم به رئسای شیلات، کمیسیون‌های تخلفات شهرستان‌های ساحلی، یگان حفاظت منابع آبزی استان و تشکل‌های صیادی صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی دانش مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی