Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت بیمه تعاون، از افزایش سهم بازار و توسعه فعالیت‌های این شرکت در بخش بیمه تجلیل کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد جعفر کبیری با بیان این که بیمه تعاون به خوبی توانسته است مشکلات سال‌های قبل را حل کرده و به‌طور جدی وارد رقابت برای توسعه سهم بازار خود شود، گفت: بیمه تعاون یکی از بزرگ‌ترین تعاونی‌های کشور است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت‌های لازم را برای تعامل بیشتر این شرکت با تعاونی‌های فعال کشور انجام داده و این حمایت‌ها را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، حدود 94 هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارند، از شرکت بیمه تعاون خواست جایگاه خود را در سبد بیمه‌ای شرکت‌های تعاونی پررنگ‌تر کند.
یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون هم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته بیمه تعاون برای افزایش سهم بازار و افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه‌شده، اظهار داشت: رشد فروش و سودآوری بیمه تعاون در سه سال اخیر شرایط را برای جهش بزرگ‌تر در افزایش سهم بازار مهیا کرده است.
وی با اشاره به اینکه حدود 700 نمانیدگی بیمه تعاون در سراسر کشور فعال هستند و به ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان مشغولند، افزود: بیمه تعاون به‌صورت مستمر سنجش و پایش رضایتمندی مشتریان را انجام می‌دهد و در این حوزه پیشگام است.
جواد سهامیان، رییس هیات‌مدیره بیمه تعاون نیز با اشاره به اینکه در سایه مدیریت موفق شرکت بیمه تعاون و همراهی هیأت‌مدیره، رشد اقتصادی شرکت در دو سال اخیر قابل توجه بوده است، گفت: یکی از اقدامات موفق بیمه تعاون، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و کاربردی برای ارائه خدمات به مشتریان است. این موضوع در کنار بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و جوان در بیمه تعاون توانسته است مسیر متفاوتی برای رشد و تعالی در صنعت بیمه ایجاد کند.
وی با برشمردن موفقیت‌های اقتصادی بیمه تعاون در سه سال گذشته اظهار امیدواری کرد با ادامه روند کنونی، در افق 1404 بیمه تعاون به یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت بیمه تبدیل شود.
موسی نجفی، مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر وزارت کار و بیمه تعاون به تعاونی‌های کشور در خصوص استفاده از خدمات مناسب بیمه‌ای شرکت بیمه تعاون تأکید کرد.
محمدصالح چیتگران، عضو هیات‌مدیره بیمه تعاون هم در این دیدار خواستار ایجاد زمینه‌های لازم برای معرفی ظرفیت‌های بیمه تعاون به شرکت‌های تعاونی در کشور شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بیمه تعاون بیمه تعاون سهم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کارگران نقش تعیین کننده‌ای داشته و همگام با سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب و پس از آن نیز در جنگ تحمیلی و صحنه‌های مختلف از کیان کشور دفاع کرده‌اند.

وی افزود: رشد و شکوفایی کشورمان را مرهون کار و تلاش کارگران هستیم و کارگران ستون فقرات اقتصادی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار ۱۹۲۸۴ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که در طول سال گذشته توسط بازرسان ۱۹۰۰۰ بازرسی از این واحدها در راستای صیانت از جان کارگران و ایمنی و بهداشت محیط صورت گرفته است.

پیشکاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار پرونده کارگران استان در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: بالغ بر ۲۲۴ هزار نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند که در مجموع حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

وی تصریح کرد: در واحدهای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر نیز خانه‌های بهداشت راه اندازی شده و ۹۲ کارگاه آموزشی نیز در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارگران در استان برگزار شده است‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

کد خبر 749418

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور