Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:47:19 GMT

فکری: من گفتم بازیکنان، استوری‌ها را بردارند

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۱۶۵۲

فکری: من گفتم بازیکنان، استوری‌ها را بردارند

سرمربی استقلال اعلام کرد که او باعث شده تا بازیکنان این تیم کری‌خوانی‌های اینستاگرامی‌شان را شب گذشته پس از ناکامی پرسپولیس در قهرمانی آسیا حذف کنند.

به گزارش "ورزش سه" محمود فکری سرمربی تیم استقلال که این روزها به دلیل نمایش‌های نه‌چندان دلچسب تیمش در لیگ برتر به رغم نتایج خوب به دست آمده، تحت فشار هواداران قرار گرفته است، زبان به بیان مشکلات متعدد پیرامون این تیم گشوده است؛ او در بخشی از صحبت‌های خود درباره واکنش بازیکنان استقلال به شکست شب گذشته پرسپولیس در آسیا و کری‌خوانی آن‌ها در اینستاگرام که منجر به انتشار چندین استوری شد و به ناگهان همه آن‌ها حذف شدند، توضیحاتی را ارائه کرد و این نکته را بیان کرد که او درخواست کرده که بازیکنان استقلال استوری‌های خود را حذف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فکری در این‌باره گفت: وقتی این مسئله را شنیدم درخواست کردم به این بازیکنان بگویند استوری‌های‌شان را پاک کنند. اینجا استقلال است و همه باید براساس مکتب استقلال، مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی رفتار کنند. بازیکن استقلال باید به فکر تیم خودش باشد و حرفش را در زمین بزند. ما باید ابتدا برای موفقیت تیم خودمان تلاش کنیم، به همین خاطر به بازیکنان تذکر دادم. چه معنی دارد یک بازی را می‌بریم سریع پست می‌گذارند. آیا قهرمان شده‌ایم؟! آیا برای هوادار کاری کرده‌ایم؟!

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

محمد ربیعی بعد از این بازی در نشست خبری گفت: به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می گویم و به بازیکنان خودم خدا قوت می گویم. بازی با کیفیتی بود و کسانی که بازی را دیدند ضرر نکردند از دیدن آن.

وی ادامه داد: طبق استراتژی و برنامه ریزی مان بازی کردیم و نیمه اول آن طور که ما خواستیم جلو رفت. استقلال با استفاده از بازی مستقیم سعی در زدن گل داشت که ما برنامه های آن را کم اثر کردیم. در نیمه دوم 15 دقیقه ابتدایی را از دست دادیم. با وجود این که تاکیدی که به بازیکنان کرده بودم عقب نشینی نکنند اما این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: دو سه موقعیت خوب داشتیم تا به گل برسیم اما استقلال دو گل فوق العاده زد که کیفیت دو بازیکن خارجی این تیم را نشان داد. اتفاق فوتبالی رخ داد و استقلال برنده شد. این همه بضاعت ذوب آهن است و تلاش کردیم خوب بازی کنیم.

محمد ربیعی با بیان این که در نیم فصل دوم خرید بازیکنان با کیفیت سخت است گفت: ما از همه ظرفیت مان برای این دیدار استفاده کردیم اما واقعیت این است که بازیکنانی را از دست دادیم اما نتوانستیم بازیکنان باکیفیتی به خدمت بگیریم. تصور می کنم که هیچی تیمی مثل ذوب آهن نتوانست استقلال را در خانه اش تحت فشار قرار دهد.

وی در مورد این که نتوانسته است تاکنون استقلال را شکست دهد گفت: من با تیم هایی که داشته ام و بضاعتی که آن تیم ها داشته اند تلاش کرده ام فوتبال خوبی را ارایه کنیم. تلاش ما این است که ذوب آهن را نسبت به نیم فصل اول بهتر کنیم. ما دو سه بازیکن تاثیرگذار را از دست دادیم. شاید این عملکرد زیبنده کار من نبوده است و خودم هم راضی نیستم اما فوتبالی که الان بازی می کنیم کیفیت آن بهتر از نیم فصل اول است.

کد خبر 6098809

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس