Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری ایلام از حوزه قضایی شهرستان دره شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - علی دهقانی، رییس کل دادگستری ایلام در ادامه دیدار‌های سرزده خود از حوزه‌های قضایی استان، با حضور در شهرستان دره شهر از شعب مختلف دادسرا و دادگاه‌های این شهرستان بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان ایلام، در این بازدید از نزدیک با تعدادی از مراجعان، همکاران قضایی و کارکنان اداری دادگستری شهرستان دره شهر دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات مراجعان حاضر در این مجموعه قرار گرفت و دستور پیگیری‌های لازم را در خصوص رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی در جمع قضات و کارکنان اداری این حوزه قضایی بیان داشت: انتظار ما از همکاران قضایی و اداری این است که در روند کاری خود از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌های موجود برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم شریف این شهرستان بیش از پیش استفاده کنند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین دلیل بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود تا خدماتی که توسط همکاران ارائه می‌شود بهبود یابد. وی افزود: هدف از بازدید‌ها، شناسایی نقاط ضعف و قدرت و برنامه ریزی برای رفع نواقص و کمبود‌ها است.

رییس کل دادگستری استان بهبود وضعیت خدمت‌رسانی، تسهیل مراجعات مردم به واحد‌های قضایی و بهره‌گیری از دادرسی الکترونیک را به عنوان گامی مؤثر برای تحقق عدالت آسان، در زمره مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های دستگاه قضایی استان ایلام عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی از حوزه‌های قضایی شیروان و سرحد قوشخانه

وی همچنین بر لزوم رعایت نظم و انضباط کاری، کاهش موجودی و رفع نقص پرونده ها، ساماندهی بایگانی و اهمیت بازبینی مجدد پرونده‌های اجرای احکام تاکید کرد.

دهقانی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در خصوص ثبت الکترونیک پرونده‌ها و ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، خواستار برنامه‌ریزی، تلاش مضاعف و کار جهادی به منظور تسریع در روند تحقیقات، رسیدگی دقیق و اجرای به موقع احکام شد و بر لزوم توجه ویژه به صیانت از حقوق شهروندی در جریان دادرسی‌ها تأکید کرد.

گفتنی است رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاون قضایی رییس کل و معاون مالی و پشتیبانی دادگستری ایلام دهقانی را در این بازدید همراهی و از بخش‌های مختلف حوزه قضایی شهرستان دره شهر بازرسی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری ایلام بازدید از حوزه قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری ایلام بازدید از حوزه قضایی رییس کل دادگستری استان شهرستان دره شهر دادگستری ایلام قضایی استان استان ایلام حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد