Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:30:51 GMT

حرم حضرت زینب میزبان نمایشگاه عکس هنرمند قمی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۱۸۵۷

حرم حضرت زینب میزبان نمایشگاه عکس هنرمند قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با میلاد قهرمان کربلا و پیام‌رسان عاشورا نخستین نمایشگاه عکس حرم حضرت زینب(س) با حضور تولیت حرم مطهر آن حضرت و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سوریه در مصلای زینبیه شهر دمشق افتتاح شد.

در این نمایشگاه که جمع زیادی از زائران بانوی قهرمان عاشورا نیز حضور داشتند 50 قطعه عکس در ابعاد 50 در 70 در معرض دید عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن عزیزی کیوریتوری این نمایشگاه را بر عهده داشته و قرار است تا یک هفته برای بازدید عموم دایر باشد.

عکس‌های این نمایشگاه شامل تصاویری از ضریح، گنبد، بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) و زائران آن حضرت است که امیر حسامی نژاد طی دو سفر به کشور سوریه ثبت کرده و به زیبایی حال و هوای این بارگاه ملکوتی را به مخاطبان منتقل می‌کند.

حسامی نژاد از جمله هنرمندان برجسته آیینی کشور به شمار می‌رود که سال گذشته با دعوت مسئولان حرم مطهر حضرت زینب برای چاپ نخستین کتاب عکس حرم آن حضرت به سوریه سفر کرد و طی 20 روز با هماهنگی‌های که صورت گرفته بود از زوایای مختلف گنبد و بارگاه نورانی عقلیه بنی‌هاشم عکاسی کرد.

در کارنامه پر بار هنری این هنرمند پیشکسوت قمی تاکنون برپایی نمایشگاه‌های انفرادی متعددی به ثبت رسیده و چندین کتاب عکس نیز از وی منتشر شده که نقطه مشترک تمام نمایشگاه‌ها و کتاب‌های عکس حسامی نژاد، اماکن مقدس و حرم‌های معصومین است که وی را به عنوان یک عکاس برجسته آیینی در کشور مطرح کرده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم عکاس پرستار حضرت زینب سوریه دمشق نمایشگاه عکس حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست