Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد با همه مبانی و اصول انقلاب گزینشی برخورد می‌کنند و هر بخشی را که می‌خواهند برمی‌دارند و مابقی را کنار می‌گذارند، گفت: دولت شروط مقام معظم رهبری برای رفع تحریم‌ها را کنار گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ، در واکنش به کسانی که به دنبال تحریف فرمایشات مقام معظم رهبری درباره رفع تحریم‌ها هستند، گفت: مقام معظم رهبری درباره رفع تحریم‌ها فرمودند که اگر حتی یک ساعت زودتر می‌توان تحریم‌ها را برداشت، باید این اقدام را انجام داد اما ایشان ۳ قید هم در این باره مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری فرمودند که رفع تحریم‌ها باید با روش ایرانی، اسلامی و عزتمندانه باشد اما متاسفانه برخی افراد صرفاً بخشی از فرمایشات ایشان را مطرح می‌کنند و شروط آن را کنار می‌گذارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مسیر دولت برای رفع تحریم‌ها عزتمندانه نیست و آنان دیپلماسی ضعف و وادادگی را دنبال می‌کنند که با هیچیک از قیودی که رهبر معظم انقلاب فرمودند سازگاری ندارد و نتیجه این دیپلماسی به ضرر ملت ایران است و همچنین باعث تشدید تحریم‌ها می‌شود.

ذوالنور تاکید کرد: زمانی که دولت در مسیر رفع تحریم‌ها از موضع ضعف عمل می‌کند، طرف مقابل هم به ما امتیاز نمی‌دهد و صرفاً به دنبال آن است که از کشورمان امتیاز بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد با همه مبانی و اصول انقلاب گزینشی برخورد می‌کنند و هر بخشی را که می‌خواهند برمی‌دارند و مابقی را کنار می‌گذارند، گفت: دولت شروط مقام معظم رهبری برای رفع تحریم‌ها را کنار گذاشته است.

وی یادآور شد: در این روزها شاهد هستیم که اصلاح طلبان و رسانه‌های همسو با دولت متاسفانه همین موضوع مبنی بر اینکه در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم را از رهبر معظم انقلاب برجسته کرده و دیگر تاکیدات ایشان را مدنظر قرار ندادند که این نشان‌دهنده گزینشی برخورد کردن آنان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قرآن کریم آمده است که از صفت کفار و منافقان، آن است که بخشی از آیات قرآن را که به نفعشان است، به آن ایمان می‌آورند و هر جا که به ضررشان است، می‌گویند که به آن ایمان نداریم. این آیه قرآن مصداق کسانی است که بخشی از فرمایشات رهبری را که به نفعشان است، برجسته می‌کنند و از دیگر فرمایشات ایشان غافل هستند.

ذوالنور با اشاره به اینکه جریان تحریف به دنبال فریب افکار عمومی هستند، اظهار داشت: جریان تحریف به دنبال بستن راه بصیرت و آگاهی مردم هستند و اگر جریان تحریف شکست داده شود، قطعاً مردم به مسئولان خود اجازه نمی‌دهند که برخلاف منافع ملی حرکت کنند و بر این اساس ضرورت دارد که پوشش تحریف در کشور شکسته شود.

وی بیان کرد: دولت طی هفت سال گذشته به مردم وعده داد که همه تحریم‌ها برطرف می‌شود اما در نهایت معلوم شد که نه تنها تحریم‌ها کم نشد بلکه افزایش یافت. اگر جریان تحریف شکست بخورد و حقیقت برملا شود، قطعاً مردم به مسئولان و دولتمردان خود اجازه نمی‌دهند که این مسیر غلط را ادامه دهند.

 

انتهای پیام/ک

منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی برای رفع تحریم ها مقام معظم رهبری جریان تحریف تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز شهرستان بجستان اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان سالن ورزشی استانداردی ندارد.

امام جمعه شهرستان بجستان ضمن تشکر از نماینده منتخب مردم گفت: علی‌رغم اینکه مقرر شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شود ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

وی ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی اهمیت زیادی داشته و منشأ آبادانی، تحول و توسعه مناطق شهری و روستایی هستند. از این شوراها می‌توانند در تحقق اهداف مورد نظر، راه گشای امور باشد.

دهقانی با انتقاد شدید از برخی کارشکنی‌ها گفت: برخی دستگاه‌ها در شهرستان بجستان با تولید همسو نیستند.

امام جمعه شهرستان بجستان گفت: چرا باید اشک تولید کننده شهرستان را در بیاوریم. چند روز پیش یکی از تولید کنندگان گفت: من از بجستان نرفتم، بلکه از شهرستان فرار کرده ام.

وی خطاب به دستگاه قضا گفت: بحث جرم و حمایت جداست. در بحث تولید، تاکید ما، فرمایش مقام معظم رهبری است. ما باید برای کارآفرینان که به شهرستان می آیند فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه اینها را فراری دهیم.

دهقانی گفت: چرا باید برای مردان ما برای امرار و معاش به شهرستان‌های دیگر بروند.

امام جمعه شهرستان بجستان مجدداً تاکید کرد: همه باید در مقوله تولید و حل مشکلات کارآفرینان بجستان همراه با فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) خاطر نشان کرد مفتخریم در شهرستان بجستان هیچ بی حجابی نداریم.

کد خبر 6089175

دیگر خبرها

  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد