Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@23:27:31 GMT

شکایت دوباره ترامپ به دادگاه عالی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۲۲۱۵

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از فارس، ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد دوشنبه اعلام کرد که بار دیگر از دیوان عالی ایالات متحده درخواست خواهد کرد که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر را لغو کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در بیانیه منتشر شده توسط «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ و سرپرست تیم حقوقی وی، نوشته شده که ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا دادخواستی را به دیوان عالی ارائه داده و خواستار تغییر سه حکم دادگاه پنسیلوانیا درباره آراء پستی در این ایالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولیانی در این باره گفت: «دادخواست ستاد انتخاباتی [ترامپ]، خواستار تغییر سه حکمی است که حمایت‌های مجلس قانون‌گذاری پنسیلوانیا در برابر تقلب آراء پستی را از بین برده است».

بر اساس این گزارش، وکیل ترامپ در ادامه توضیح داد که آنها خواستار تمام «راهکارهای مناسب» هستند که به مجلس قانون‌گذاری پنسلیوانیا اجازه دهد ۲۰ رأی الکترال این ایالت را به ترامپ تقدیم کند.

این در حالی است که «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات با اختلاف ۸۰ هزار رأی مردمی در پنسیلوانیا، توانست ۲۰ رأی الکترال این ایالت را از آن خود کند.

به نوشته رویترز، «جاشوا داگلاس» استاد حقوق انتخاباتی در دانشگاه کنتاکی، این دادخواست ستاد ترامپ را «بیهوده و پوچ» توصیف کرده و گفت این اقدام مانع رئیس‌جمهور شدن بایدن در تاریخ بیستم ژانویه نمی‌شود.

ترامپ علی‌رغم رأی مجمع گزینندگان آمریکا به «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات و تایید پیروزی او در انتخابات ریاست‌جمهوری، این نتیجه را نپذیرفته و تیم حقوقی او به رهبری جولیانی ادعاهایی را درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرده و شکایت‌هایی را در ایالت‌های مختلف تنظیم کرده اما این شکایت‌ها در ایالت‌های مختلف رد شده‌اند.

پیش از این نیز رسانه‌های آمریکایی از جمله شبکه «سی‌اِن‌اِن»،‌ روزنامه «نیویورک‌تایمز» و پایگاه خبری «آکسیوس» از احتمال توسل ترامپ به حکومت نظامی برای استقرار ارتش در ایالت‌های کلیدی جهت تغییر نتیجه انتخابات خبر داده بودند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آمریکا تقلب انتخابات آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که امروز ششم اردیبهشت ماه در صدا و سیمای لرستان برگزارشد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صدا و سیمای استان و معرفی نامزد‌ها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهد بود.

استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزد‌ها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان هم در این مراسم از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبرداد.

علیرضا شیروی افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی اظهارداشت: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

وی سی مراسم ضمیمه می شود...

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟