Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی هواشناسی کوهستان به همت هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا، جلیل حق‌گویان، مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان از دوره‌های آموزشی در حوزه ورزش با موضوع کوه‌پیمایی و کوهنوردی، این دوره باهدف آشنایی بیشتر با شرایط آب و هوایی، وضعیت جوی و تأکید بر اهمیت هواشناسی در هنگام تدارک برنامه‌های سفر طراحی‌شده و برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی در این کارگاه افزود: این دوره به مدت هشت ساعت به تشریح چهار سرفصل شامل؛ هواشناسی، کمیت‌های هواشناسی، مخاطره‌های جوی و آب و هوایی و پیش‌بینی‌های جوی کوهستان می‌پردازد.

به گفته حق‌گویان، مدرس این دوره، محسن هاشمی نژاد یکی از برجسته‌ترین اساتید فدراسیون کشور در حوزه هواشناسی است که مفاهیم مختلف را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: کارگاه آموزشی هواشناسی کوهستان ظرفیت پذیرش ۳۰ علاقه‌مند در تاریخ ۱۱ دی‌ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی کرونا و ابلاغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه آموزشی هواشناسی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره واتس اپی 09175500090  ارتباط برقرار کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مومنی منطقه آزاد قشم هواشناسی کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود