Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالرضا میرشفیعی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حاشیه‌های چند روز اخیر تیم ملی اپه مردان اظهار داشت: در بیست و سوم آذرماه ۶ شمشیرباز به اردوی تیم ملی دعوت شدند اما برخی از آنان به اردو نیامدند و بهانه آوردند که جایگزین برای این افراد داشتیم اما پس از چند روز، نامه‌ای در فضای مجازی خطاب به فدراسیون منتشر شد که آنان و چند نفر دیگر خواهان کنار گذاشته شدن سرمربی بودند اقدامی که در هیچ کجای دنیا رفتار حرفه‌ای تعریف نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نفراتی که بهانه آنان برای شرکت کردن در اردو موجه بود یک‌باره زیر نامه را امضا کردند و سه نفر دیگر که اصلاً ملی‌پوش نبودند نیز این نامه را امضا و آن را منتشر کردند. حال سؤال این است کسی که جایی در اردو تیم ملی ندارد چگونه مدعی کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی است. این رفتار برای فدراسیون پذیرفته‌شده نیست و قاطعانه با بازیکن‌سالاری برخورد خواهیم کرد.

میرشفیعی در ادامه صحبت‌های خود گذری بر راهبرد «پیمان فخری» در اسلحه سابر زد و افزود: سال ۲۰۰۹ فخری تصمیم گرفت تیم را به شکل جدید بسازد و از جوانان شروع کرد. اکنون تیم ملی اسلحه سابر به قدرتی در دنیا تبدیل‌شده و مدعی هستیم. در اسلحه فلوره نیز همین راهبرد در دستور کار قرار گرفته و مربیان اپه نیز به دنبال پیاده کردن این راهبرد هستند. برای این کار جوانان زیادی داریم که انگیزه دارند. کسی که عضو تیم ملی نیست چرا باید حاشیه درست کند باید آنان پاسخگو این رفتار خود باشند.

مدیر تیم‌های ملی شمشیربازی در پایان تصریح کرد: انتخاب یا برکناری سرمربی تیم ملی بر عهده فدراسیون و کمیته فنی است و اگر تسلیم یک نامه فضای مجازی شویم یکی از بهترین مربیان اسلحه فلوره خود را از دست خواهیم داد. «علی یعقوبی» از بهترین مربیان اسلحه اپه است.

برچسب‌ها شمشیر بازی اختصاصی ایرنا اسلحه اپه پیمان فخری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمشیر بازی اختصاصی ایرنا اسلحه اپه پیمان فخری شمشیر بازی اختصاصی ایرنا اسلحه اپه پیمان فخری اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید