Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفتار عجیب بازیکن تیم فوتبال استقلال در اصفهان باعث شد تا کادر فنی تصمیم به اخراج وی بگیرد اما در نهایت با میانجیگری بخشیده شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از معضلات سال‌های اخیر تیم فوتبال استقلال رفتار پر از حواشی بازیکنان این تیم بوده است.

در فصل جاری، محمود فکری، سرمربی استقلال بارها اعلام کرده که قصد دارد روی شخصیت‌سازی تیم استقلال کار کند اما همچنان رفتارهایی از بازیکنان سر می‌زند که باعث تعجب کادر فنی شده و اینکه چطور بازیکنی که عمر حضورش در استقلال زیاده نبوده به خودش اجازه می‌دهد چنین رفتاری نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رفتار فرشید اسماعیلی در یکی از جلسات تمرینی استقلال که منجر به کنار گذاشتن او شد، اتفاق دیگری نیز در اصفهان افتاد. یکی از بازیکنان این تیم که از سال گذشته تا الان همیشه مصدوم بوده و نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد، پس از مدت‌ها غیبت همراه آبی‌پوشان برای دیدار با ذوب‌آهن به اصفهان سفر کرد.

این بازیکن که می‌دانست جایی در ترکیب استقلال ندارد، اردوی آبی‌پوشان را ترک می‌کند. پس از اینکه بازیکن مد نظر تصمیم به بازگشت به هتل محل اقامت آبی‌پوشان گرفت از طرف فکری مورد بازخواست قرار می‌گیرد که چرا اردوی استقلال را ترک کرده اما در کمال تعجب بازیکن اعلام می‌کند که به خاطر اینکه مبلغ قراردادش کم است، شرایط خوبی ندارد! او در ادامه خودش را با دو سه بازیکن دیگر مقایسه می‌کند و می‌گوید که چرا باید آنها بیشتر از او پول بگیرند و  شاید با این شرایط به تیم رقیب برود!

فکری که از این حرف‌ها جا خورده بود به عوامل تیمش اعلام می‌کند دیگر نیازی به این بازیکن ندارد و هر کجا که دلش خواست برود. بازیکن مدنظر که متوجه اشتباه عجیبش شده بود، درخواست بخشش کرد اما سرمربی استقلال آن را نپذیرفت. در ادامه، وریا غفوری کاپیتان استقلال به همراه یزدانی به دیدار فکری رفت و از سرمربی استقلال خواست که این بازیکن را ببخشد. میانجیگری غفوری باعث شد که فکری این بازیکن را اخراج نکند.

به گزارش تسنیم، مشخص نیست در سال‌های اخیر چه اتفاقی در استقلال افتاده که بازیکنان به خودشان اجازه می‌دهند که هر رفتاری نشان دهند، آن هم در شرایطی که آورده‌ای برای استقلال و هوادارانش نداشته‌اند. 

بازیکنانی که در یکی دو فصل اخیر زیر نظر چند مربی استقلال مصدوم شده‌اند که نشان می‌دهد حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند و مصدومیت‌شان ارتباطی به تمرینات ندارد. بهتر است این بازیکنان که دنبال پول خوب هستند، یک بار هم طوری رفتار کنند که آورده‌ای برای استقلال داشته باشند و دو روز دیگر با جدایی از این تیم افسوس نخورند.

فکری: کارشکنی عده‌ای در فضای مجازی باعث نمی‌شود از اهدافم دست بکشم/ به برخی بازیکنان به خاطر استوری برای پرسپولیس تذکر دادم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن ضمن گلایه از سازمان لیگ گفت: یک لیوان آب هم اینجا نیست،سازمان لیگ می گوید باید به نشست خبری بروید حداقل احترام بگذارید و یک لیوان آب اینجا بگذارند. در مورد بازی هم باید بگویم می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را با نتیجه مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها  هند بود و مردود شد.

وی افزود: با تعویض های ریسکی که داشتیم بازی را بردیم و این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنان بزرگم هم تشکر می کنم که با قلب و دلشان شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. من همیشه حرفم را بعد از بازی انجام می دهم و تمام می شود. با اینکه ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت ولی دیروز هم گفتم که داور خوبی است. او امروز بی نقصی قضاوت کرد. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.دیروز هم گفتم به همه داوران احترام می گذارم و امیدوارم هر تیمی در بازی ها لیاقت دارد برنده شود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که برد پرسپولیس چقدر روی تیم وی اثر گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم و در رختکن هم حرفهایمان را زدیم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. ما خودمان راخودمان مقایسه می کنیم. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. ایمان سلیمی مصدوم شده بود و من حردانی را به جای او در زمین بازی گرفتم. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است وجشن و شادی و خوشحالی من تا پایان امروز است از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

نکونام در خصوص درخشش بازیکنان خارجی اش گفت: ما سعی نکردیم فقط بازیکن خارجی جذب کنیم بلکه تلاش کردیم تیمی قوی داشته باشیم که همه لیاقت آن را داشته باشیم.. مهدی پور و یامگا بازیکنانی هستند که آنها را ندارند. امروز سیلوا و سهرابیان را کنار هم نداشتیم و تصمیم گرفتیم فقط یک نفر از آنها را وارد لیست کنیم.این مسائلی است که که قبلا در موردش حرص می خوردم و به خاطر استقلال حرف می زدم.نگاه من به فوتبال این است.

سرمربی استقلال از پاسخ به سوال یک خبرنگار خودداری کرد و گفت: جواب سوال شما را من نمی دهم. بهتر است روزنامه شما در باره من بنویسد.

وی در خصوص درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت:من صحنه را ندیدم و دور بودم و خیلی شلوغ بود اما پرسیدم. اما چیزی که به من گفتند را می گویم. ظاهرا یک اتفاقی رخ داده و حرکاتی صورت گرفته و بازیکن ما بازیکن حریف را هل داده و اتفاق دیگری رخ نداده است.

نکونام در خصوص آینده مدیریتی استقلال گفت: از قدیم می گویند چو فردا رسد فکر فردا کن. فعلا تمرکز ما روی بازی با فولاد است تا ببینیم بعدا چه  اتفاقاتی رخ می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال