Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) در تقویم رسمی کشور تحت عنوان روز پرستار نامگذاری شده است. هر ساله همزمان با این روز و به منظور قدردانی از ارزش‌ها، رشادت ها، مهرورزی و انسان دوستی پرستاران ایران اسلامی، جشن گرامیداشتی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به همزمانی پنجم جمادی الاول میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) با شب یلدا در سال جاری، جشن گرامیداشت روز پرستار و آیین نکوداشت شب یلدا به صورت همزمان، در قالب یک مراسم و با توجه به شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، کمدین معروف "حسن ریوندی" در مراسم امسال جشن گرامیداشت روز پرستار و آیین نکوداشت شب یلدا، به اجرای برنامه می پردازد.

گفتنی است، علاقه مندان به دیدن این برنامه می توانند به سایت، صفحه رسمی اینستاگرام و صفحه آپارات بانک رفاه کارگران و یا سایت نوبینو به نشانی: nobino.ir مراجعه کنند.

لازم به یادآوری است، بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک سلامت محور و بانک عامل در حوزه رفاه و تامین اجتماعی، در راستای حمایت و پشتیبانی از حوزه سلامت کشور در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، طرح های مختلف تسهیلاتی را در سال جاری اجرایی کرده است که از جمله این طرح ها می توان به "جهش مهر سلامت"، "تجهیز سلامت رفاه" ،"پاک " و ... اشاره کرد. همچنین این بانک، نسبت به توسعه بیش از پیش خدمات الکترونیک از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و.... و نیز راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفنی، اقدام کرده است.  

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار یلدای مجازی کارت اعتباری سهام عدالت ولادت حضرت زینب روز پرستار حسن ریوندی یلدای مجازی یلدا بانک رفاه هفته پژوهش فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار یلدای مجازی کارت اعتباری سهام عدالت بانک رفاه کارگران روز پرستار شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم

حاج حسین ندیم خیر سردرودی در دوران زندگی پر برکت خود همواره پیگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی بوده، بالاخص پویایی و نوسازی مدارس سردرود در سی ساله اخیر مدیون زحمات و تفکر ایشان بود.

این برنامه به همت شورای اسلامی و شهرداری سردرود، انجمن‌های ادبی شهر سردرود برگزاری گردید.مدارس

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد