Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم در جلسه بررسی و پیگیری امور زیرساخت‌های بیمارستانی استان که در سالن جلسه‌های امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد و به بحث توسعه بیمارستان تخصصی نور اختصاص داشت گفت: فلسفه برگزاری این جلسه ها، بررسی موانع و حمایت از طرح‌های خیران خواهد بود و باید دنبال این امر باشیم که چگونه و با چه راهکاری این طرح را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم افزود: در قوانین ما تبصره و بند‌های زیادی دیده می‌شود که باید با کمک همین بند و تبصره‌ها از خیرین حمایت کنیم نه اینکه با بخش‌نامه‌های خشک و بی‌روح سَدی در برابر آن‌ها باشیم باید دنبال بند و تبصره باشیم تا مانعی در راه توسعه این طرح‌ها ایجاد نشود.

سرمست احداث بیمارستان نور را برای استان مهم و حیاتی دانست و افزود: باید برای حمایت و پشتیبانی از خیران در چنین طرح‌هایی همه با هم ورود پیدا کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه در ارتباط با موضوع بیماری کرونا مشکل‌های زیادی داریم و هم اکنون نیز گرفتار این بحران هستیم عنوان کرد: در اوج بحران به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مدیریت بحران باید چاره‌ای هم برای بحث توسعه زیرساخت‌های درمانی داشته باشیم در این زمینه مدیریت استان ورود جدی کرد و بیمارستان امیرالمومنین به بهره برداری رسید و بیمارستان مادر نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

سرمست با اشاره به ظرفیت خوب خیران و سرمایه‌گذاران در امر بیمارستان سازی گفت: وجود چنین سرمایه‌گذاران و خیرانی که بخواهند زیرساخت‌های درمانی استان را توسعه دهند ظرفیت بسیار مهمی است و باید به طور شایسته از این ظرفیت بهره‌مند و قدردان آن باشیم.

استاندار قم با بیان اینکه استان نیاز به مدیران شایسته و حامی سرمایه‌گذاران دارد یادآور شد: ما نیاز به مدیرانی داریم که بپرسند که من باید در ادامه کار یک خیر چه کاری باید انجام دهم؟ نباید همه آیین نامه‌ها و بروکراسی‌ها را جلوی راه این خیران سَد نموده و او را از کرده خود پشیمان کنیم.

سرمست افزود: در ارتباط با بخش خصوصی به مدیران هشدار دادم اگر اختلافی بین شما و بخش خصوصی اتفاق بیفتد من طرف بخش خصوصی هستم هر چند خود مجری قانون بوده، ولی باید پشت کارآفرین باشم.

استاندار قم خطاب به مدیران عنوان کرد: بند و تبصره پیدا کنید که چگونه این طرح با چنین حجم سرمایه‌گذاری را باید حمایت کنیم و به مدیران پایین دست خود نیز منتقل کنید به اعتبار اهمیت کار آن‌ها باید حمایت کنیم و خودتان مشاور این طرح‌ها باشید و با این روحیه پشتیبانی کنیم تا باقیات صالحاتی برای ما باشد، اما با کوتاهی و کم‌کاری و متوسل شدن به بخشنامه‌ها شرمنده این خیران خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا استاندار قم حامی سرمایه گذاری استاندار قم طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم

جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • دانشگاه براون آمریکا سرانجام به خواسته دانشجویان تن داد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • دانشگاه کلمبیا دانشجویان معترض حامی فلسطین را تعلیق می‌کند/دانشجویان دانشگاه را تسخیر کردند
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود