Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:19:52 GMT

تقدیر شورای شهر قزوین از پرستاران

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۳۴۰۷

تقدیر شورای شهر قزوین از پرستاران

عضو شورای شهر قزوین گفت: برای قدر دانی از زحمات پرستاران تاکنون در سه جلسه توسط شورای شهر و شهرداری قزوین از پرستاران نمونه استان تقدیر شده است.

فرج الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پرستاران مانند فرشتگان سپید بال در کانون بحران و خطر ایستادند تا بتوانند بیماری را کنترل کنند و سلامتی جامعه را مدیون این عزیزان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان برای پاسداشت زحمات پرستاران و کادر درمان بهتر است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره انتقال یار و مدد کار شبکه بهداشت و درمان باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین بر اساس رسالت خود و تعهد به شهروندان از ابتدای مبارزه با ویروس کرونا خدمات مستمری برای مقابله با این ویروس ارائه داده، افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر، تاکسی‌ها، اتوبوس، اماکن عمومی، ایستگاه‌ها و اماکن اداری در راستای مبارزه با کرونا برابر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در دستورکار بوده است.

رامندی افزود: شورا علاوه بر تصویب کمک‌های نقدی و سخت افزاری، با دانشگاه علوم پزشکی ارتباط خوبی داشته و توانسته در حد توان و چارچوب قانون ارائه خدمات کند.

رئیس کمیسیون مالی، اقتصادی شورای شهر قزوین اظهار کرد: به مناسبت‌های مختلف در سه جلسه از کادر بهداشت و درمان و پرستاران در صحن شورا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدر دانی شد، بنده به سهم خود در برابر بزرگی کار و جهاد این عزیزان خدای متعال را شاکر هستم و توفیق روز افزون برای خدمت به مردم را برایشان مسئلت دارم.

کد خبر 463070

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر قزوین پرستار ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب بیمه تکمیلی رانندگان آژانس شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در راستای حمایت و رفاه حال رانندگان زحمتکش شاغل در شهرداری قزوین و بنا به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا ارائه شد که با اکثریت آرای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مقرر شد تا ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی توسط شهرداری قزوین از طریق شرکت محوری و ۵۰ درصد نیز توسط رانندگان آژانس پرداخت شود.

فرمانی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لوایح شهرداری قزوین از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های سازمان عمران و پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) پس از بررسی مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

کد خبر 749674

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند