Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی در خصوص شکست پرسپولیس برابر اولسان و برگزار نشدن دیدار پرسپولیس - ذوب آهن صحبت هایی را انجام داده است

رسول کربکندی می گوید ذوب آهن و پرسپولیس خواهان برگزاری بازی برابر یکدیگر بودند اما فدراسیون فوتبال مانع این اتفاق شده است.

به گزارش طرفداری، رسول کربکندی در مورد شکست 2 بر 1 پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی به فارس گفت:

در مورد تیم کره‌ای این ذهنیت وجود داشت که آن ها خیلی قوی‌تر و آماده‌تر از آنچه دیدیم هستند اما شاید در این مورد غلو کرده‌ بودیم البته تیم کره‌ای در 10-15 دقیقه اول مسابقه خیلی خوب بازی کرد و یک بار هم توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس  کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی بعد از اینکه آن ها در اواخر نیمه اول گل خوردند و پرسپولیس بر بازی احاطه پیدا کرد تیم کره‌ای نگران نتیجه بازی شد.

رسول کربکندی افزود:

با دو اشتباه فردی بازیکنان پرسپولیس  و با استفاده از کمک داور ویدیویی 2 پنالتی به حریف دادیم و بعد از این 2 گل تیم اولسان با چنگ و دندان و تجمع در دفاع از گل‌هایشان حفاظت کرد. اولسان بارها از سمت چپ پرسپولیس  حمله کرد و اکثر حملاتش را از این ناحیه پایه‌ریزی کرد.

کربکندی اضافه کرد: 

پرسپولیس  بعد از گل‌های اولسان شجاعانه بازی کرد اما فوتبال بازی اشتباهات است. پرسپولیس  در روزی بازنده شد که می‌توانست شکست نخورد و حریف کره‌ای هم واقعاً در حد و اندازه‌ای نبود که برتری کامل به پرسپولیس داشته باشد. در نهایت باید بگوییم پرسپولیس  مغلوب اشتباهات فردی خود شد. کمک داور ویدیویی هم باعث شد هیچ حرف و حدیثی در زمینه داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود نداشته باشد. نمی‌دانم شاید داور هم می‌خواست با استفاده از کمک داور ویدیویی با اطمینان پنالتی بگیرد.

کربکندی درباره اینکه کادر فنی پرسپولیس در این شکست مقصر بود یا نه زیرا داوری مسابقه جایی برای بهانه‌جویی نگذاشته بود گفت:

همانطور که کادر فنی تیم در پیروزی‌ها سهیم است در باخت هم سهم دارد. بنابراین کادر فنی پرسپولیس هم در این شکست سهم داشت و نمی‌تواند بدون سهم باشد. همانطور که پرسپولیس اگر قهرمان آسیا می‌شد گل‌محمدی و دستیارانش در این پیروزی و موفقیت بزرگ سهیم بودند در باخت هم آنها شریک هستند. اما در فوتبال ایران همیشه حرف و حدیث و اما و اگر زیاد است و اینکه اگر فلانی تعویض می‌شد یا ... وجود دارد و عادت به نبش قبر داریم.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی و دستیارانش چند درصد در این شکست سهیم هستند، گفت:

به هر حال نظر کارشناسی نظری است که از دور بیان می‌شود و این مربیان هستند که با تیم زندگی می‌کنند و شرایط تیم را بهتر می‌دانند. بپرسپولیس  هم با توجه به بضاعتی که داشت و مهره‌هایی که از دست داده بود خوب بازی کرد اما آنها 2-3 هفته خود را از لیگ کنار کشیدند و از شرایط مسابقه دور شدند اما حریف کره‌ای کاملاً در شرایط مسابقه بود و بعد از گل دوم هم 7-8 نفره دفاع کرد تا به جام برسد.

کربکندی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌اش اعلام کرد بهانه نمی‌آوریم اما بازی نکردن در لیگ هم از عوامل ناکامی است، گفت:

آن ها در لیگ بازی نکردند و کرونا هم توجیهی ایجاد کرده بود و به همین خاطر از شرایط مسابقه دور شدند، بازی نکردن در شهر دیگر بهانه‌ای برای کرونا بود. 

مدیر فنی ذوب‌آهن در مورد اینکه پرسپولیس به چه دلیل مقابل ذوب‌آهن در تهران بازی نکرد، گفت:

فدراسیون مانع این بازی شد پرسپولیس  و ذوب‌آهن می‌خواستند در آن مسابقه به میدان بروند ما حدود 130-140 میلیون تومان هزینه کردیم، پرواز چارتر گرفتیم و پول هتل دادیم. من هم نگران سلامتی بازیکنان پرسپولیس  و بازیکنان ذوب‌آهن بودم اما وقتی جلسات بازی برگزار شد و ما هم در هتل مستقر شده بودیم نیمه‌ شب فهمیدیم که بازی لغو شده است. وقتی بازیکنان در خواب بودند ساعت 12 شب به ما گفتند که بازی لغو شده است.

کربکندی افزود:

ذوب‌آهن با 14 بازیکن کرونایی مجبور شد مقابل شهرخودرو بازی کند اما وقتی 5-6 بازیکن‌‌مان کرونا داشتند مقابل پرسپولیس بازی لغو شد. ما  هم این هفته مقابل گل‌گهر بازی داریم سپس هفته آینده باید بازی معوقه را مقابل پرسپولیس  انجام بدهیم.

 

همچنین بخوانید:

تمجید سایت فیفا از مهدی عبدی؛ آیا او به تیم ملی ایران دعوت می شود؟

چراغ اول را مهدی عبدی روشن کرد

پرسپولیس ایران 1-2 اولسان هیوندای کره جنوبی / لعنت به پنالتی، وای بر VAR

میلاد سرلک، بهترین بازیکن فینال آسیا

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسول کربکندی ذوب آهن کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری سهام عمده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته قبل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که حالا پس از هفت روز نامه این واگذاری به دست فدراسیون فوتبال رسید.

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی، در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را با واگذاری سهام 85 درصدی اعلام کرد.

در نامه بازیان برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه استقلال به‌طور  تفکیک شده با واگذاری «5 درصد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی پارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا»، «20 درصد شرکت پتروشیمی تندگویان» و «20 درصد شرکت پتروشیمی بندر امام» انجام شده است.

همچنین در نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه پرسپولیس نیز به طور تفکیک شده با واگذاری «30 درصد به بانک شهر»، «20 درصد به بانک تجارت»، «20 درصد به بانک ملت»، «5 درصد به بانک صادرات»، «5 درصد به بانک رفاه» و «5 درصد به بانک اقتصاد نوین» صورت گرفته است.

در نامه بازیان آمده است:
«به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی- ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.»

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد