Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه آموزشی، گفت: با وجود شرایط کرونا همه فعالیت‌های علمی آموزشی این مرکز به صورت مجازی و غیر حضوری در حال انجام است و تلاش شده تا هیچ یک از برنامه‌ها به دلیل کرونا و مشکلات مالی تعطیل و لغو نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جامعه الزهرا (س) با اشاره به مشکلات بودجه‌ای این موسسه علمی آموزشی عنوان کرد: با این وجود سال گذشته از همه ظرفیت پذیرش استفاده و آزمون ورودی و مصاحبه‌ها با دقت و به خوبی انجام شد و امسال نیز بر اساس موافقت هیات امنا دو هزار تن پذیرش خواهیم داشت.

حجت الاسلام مدنی همچنین با بیان اینکه اکنون سه نشریه علمی پژوهشی و ۱۶ نشریه داخلی در گروه‌های علمی تولید می‌شود، برگزاری کتاب سال بانوان به عنوان یک رویداد مهم در حوزه زنان را از اقدامات مهم این موسسه برشمرد و گفت: فعالیت‌های گسترده علمی جامعه الزهرا (س) را به بزرگترین مرکز حوزه‌ای خواهران تبدیل کرده که استمرار این مسیر نورانی نیازمند حمایت‌های همه جانبه از این موسسه علمی آموزشی و نگاه ویژه به آن است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس علمیه خواهران خارج از کشور را فارغ التحصیلان جامعه الزهرا (س) راه اندازی کرده اند، بیان کرد: این یکی از افتخارات جامعه الزهرا (س) است که توانسته انسان‌های متعبدی تربیت کند که خودشان اکنون منشأ خیر و ترویج آموزه‌های اهل بیت (ع) در سراسر جهان شده اند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: چه کسی باور می‌کرد که روزی بانوان بتوانند در زمینه مباحث فقهی، کلامی، تاریخی و سایر رشته‌ها آثاری این چنین دقیق و دارای بار علمی ارائه دهند، ولی به لطف مجموعه‌ای فاخر مانند جامعه الزهرا (س) اکنون به این رشد رسیده‌اند و به لطف خدا و با مدیریت فردی فاضل، خدوم و روشنفکر مانند حجت الاسلام والمسلمین مدنی این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه قم جامعه مدرسین جامعه الزهرا مشغول تحصیل جامعه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد