Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: در مورد نتایج ضعیفی که گرفتیم، توجیهی نداریم و خودمان باید خیلی زود این وضعیت را تغییر بدهیم. - اخبار ورزشی -

ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار وررزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی ماشین‌سازی و نتایج ضعیفی که این تیم در لیگ امسال گرفته است، گفت: ما از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته‌ایم و برای این نتایج توجیهی نیز نداریم اما این را هم باید بگویم که در چند بازی واقعا بدشانس بودیم که می‌توان به بازی برابر استقلال، ذوب‌آهن، تراکتور و چند بازی دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین بازی آخر برابر تراکتور موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم حریف داشتیم ولی در اوج بدشانسی بازی را واگذار کردیم و این واقعا دردناک بود. 

مدافع چپ تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این پرسش که «آیا تغییر کادر فنی توانسته روند مثبتی در تیم ایجاد کند؟» عنوان کرد: شرایط بعد از تغییر کادر فنی بهتر شده است و بازیکنان هم تلاش می‌کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. فکر می‌کنم مشکل تیم ما کسب اولین برد است و اگر این اتفاق برای ماشین‌سازی رخ دهد، این استرس و فشاری که الان وجود دارد از تیم دور خواهد شد. امیدوارن در بازی این هفته برابر نفت مسجدسلیمان که در زمین ما برگزار می‌شود به برد برسیم، هر چند که می‌دانیم واقعا بازی سختی پیش‌روی ما است و با تیمی روبرو می‌شویم که امسال برابر مدعیان نتایج خوبی گرفته است.

رزاق‌پور در خصوص اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را جزو گزینه‌های اصلی سقوط قلمداد می‌کند، خاطرنشان کرد: این به‌خاطر نتایجی است که گرفته‌ایم و خیلی‌ها در حال حاضر چنین تصوری دارند. ما تلاش خواهیم کرد تا این وضعیت را تغییر دهیم.

مخالفت باشگاه ماشین‌سازی با پیشنهاد استقلال برای صدور رضایت‌نامه مرادی/ درخواست یک میلیاردی از آبی‌های پایتخت

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است

بر اساس آمار‌های موجود میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۳۲/۱ سال بوده است. 

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲/۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹/۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴/۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷/۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷/۳ سال بوده است. 

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸/۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰/۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲/۷ سال است.

منبع: مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • میانگین سن پدر‌ها و مادر‌ها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک