Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن‌آقا شیرمحمدی دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: تعدادی مظنون در رابطه با این پرونده دستگیر شدند و کار تحقیقات هنوز ادامه دارد.

شب ٢٦ فروردین‌ماه امسال چهار مرد نقابدار که گفته می‌شود شکارچیان غیرمجاز هستند، به پاسگاه محیط‌ بانی در نزدیکی روستای دوپیران گتوند حمله کرده و سید امین هادی‌پور محیط بان ٣٧ ساله را که در کانکس تنها بود مضروب کرده و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از درمان ناموفق، پزشکان به ناچار پای این محیط بان را از زانو قطع کردند.

شیرمحمدی همچنین گفت: از روز اول تاکنون برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده و پلیس اطلاعات شهرستان پیگیر پرونده است.

وی با اشاره به گزارش‌های نیروی انتظامی افزود: افرادی به عنوان مظنون دستگیر شدند اما هنوز نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم ضاربان شناسایی شدند و پرونده به نتیجه کامل رسیده است.

شیرمحمدی اضافه کرد: با توجه به اینکه پرونده هنوز در حال پیگیری است، فعلا نمی‌توانیم از جزییات پرونده اطلاع بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

بر اساس این گزارش، شریعتی استاندار خوزستان ۱۷ مرداد امسال در عیادت از محیط بان مجروح، به همراه صالحی فرمانده نیروی انتظامی و اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان اعلام کرده بود که با پیگیری نیروی انتظامی این افراد شرور دستگیر و به‌زودی به سزای عمل خود خواهند رسید.

دوستداران محیط زیست از حدود سه ماه پیش پویشی برای حمایت از محیط بان سید امین هادی‌پور و خرید پای مصنوعی هوشمند راه‌اندازی کردند. کمپین #دست_یار با ایده جمع‌آوری کمک‌های ۱۰ هزار تومانی به شماره حساب ۶۰۶۳۷۳۱۰۷۶۱۱۱۳۵۱ و معرفی به سه نفر به راه افتاد و تاکنون موفق شده است صدها نفر از فعالان محیط زیست کشور را با خود همراه کند. بر اساس اعلام محمد درویش فعال برجسته محیط زیست این کمپین تاکنون توانسته بیش از ۸۰۵ میلیون تومان جمع‌آوری کند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست گتوند محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان یگان حفاظت محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست گتوند محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست گتوند محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان یگان حفاظت محیط زیست اخبار کنکور حفاظت محیط زیست نیروی انتظامی محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • فیلم| رئیسی: تحریم‌ِ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد