Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در شرایط کنونی 18 شرکت هوایی در فرودگاه امام پرواز دارند، گفت: از این تعداد 8 شرکت هواپیمایی، خارجی است.

محمدمهدی کربلایی، در پاسخ به این سؤال که چه مشوق‌هایی برای جذب شرکت‌‌های هواپیمایی خارجی و برقراری مجدد خطوط هوایی در نظر گرفته‌اید؟‌ بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بارها با ایرلاین های مختلف مذاکره و اطمینان خاطر برای رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه فرودگاه به آنها داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی برای جذب ایرلاین‌های خارجی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره با ارائه مشوق‌های مختلف در فرودگاه، ادامه داد: برداشتن محدودیت زمانی و اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی از همکاری‌هایی بوده که با شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفته است.

فعالیت 18 شرکت هواپیمایی در فرودگاه امام

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چند شرکت هواپیمایی خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند؟ اظهار داشت: در شرایط کنونی 18 شرکت هوایی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند که از این تعداد، 8 خط آن خارجی است.

برقراری مجدد پروازهای اتریش و لوفتهانزا به فرودگاه امام

کربلایی با بیان اینکه خطوط هوایی داخلی فعال‌تر از خطوط هوایی خارجی هستند، اضافه کرد: به تازگی ‌با شرکت‌‌ هواپیمایی لوفتهانزا و شرکت هواپیمایی اتریشی هم مذاکراتی انجام شده است که احتمالا به زودی پروازهای این دو خط هوایی هم به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از سر گرفته خواهد شد.


منبع: فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرودگاه امام شرکت هواپیمایی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان