Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ آرش خلخالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران کلانتری ۱۵ زنجان واقع در شهرک امیرکبیر زنجان در پی اطلاع از حادثه سقوط منجر به مرگ که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد بلافاصله به منظور تحقیقات و بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی ۴۵ ساله، حین کار در ساختمان نیمه کاره از ارتفاع به درون چاهک آسانسور در حال احداث سقوط کرده است، اظهار داشت: این کارگر مصدوم به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل می شود اما به علت شدت صدمات و جراحات وارده به کام مرگ فرو می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلخالی با اشاره به اینکه علت دقیق وقوع این حادثه تلخ و منجر به مرگ از سوی ماموران انتظامی در دست تحقیق و بررسی است از کارگران ساختمانی خواست هنگام انجام کار، به دقت اصول ایمنی را رعایت کنند تا چنین حوادث ناگواری برایشان اتفاق نیفتد.

دستگیری ۱۵ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با تلاش همکاران در رده های انتظامی این شهرستان، تعداد ۱۵ سارق در ارتباط با انواع سرقت ها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محمد مهدیخانی، افزود: در تحقیقات بعمل آمده سارقان به ارتکاب ۱۱ مورد سرقت قطعات خودرو، مزارع و باغات و ساختمان های در حال احداث اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان، انواع لوازم سرقتی کشف و ضبط شد.
 
وی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و کاربردی و هشدارهای انتظامی، به مهار و جلوگیری از وقوع سرقت کمک کنند.

برچسب‌ها سرقت خط حادثه انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خط حادثه انتظامی زنجان سرقت خط حادثه انتظامی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور