Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری نیروی انتظامی، در حوزه اعمال قانون و  در راستای کنترل زنجیره کرونا در طرح محدودیت شبانه تعداد ۵۹ هزار و ۱۲۹ خودرو، در مناطق نارنجی تعداد چهار هزار و ۵۰۲ خودرو و مناطق قرمز تعداد ۱۱۷ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

همچنین در تاریخ ۳۰ آذرماه در راستای اجرای این طرح به ۵۵ هزار و ۸۵۰ هزار و ۸۵۰ راننده تذکر لسانی و تعداد ۳۶ هزار و ۵۴۸ خودرو عودت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد هشت هزار و ۵۸۹ نیرو در یک هزار و ۹۵۸ نقطه بکارگیری شد. همچنین  روز گذشته تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۴ درصد کاهش داشته است.

براساس این گزارش، از جمله اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف در۳۰  آذرماه بازدید از ۲۰ هزار و ۴۴۹ مورد بوده است که در این راستا ۱۴ هزار و ۵۳۱ مورد تذکر و ۴۰۳ باب از صنف ها پلمب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع